Hva er det kjedligeste husarbeidet dere gjør?

Drcat90

Flørter med forumet
Marshmallows 2022
Her er det vasking av klær og tørking, henge opp og legge sammen! Gud så masse arbeid det er å få rene klær! *blåser ut litt frustrasjon*

Dere da?

Enig, klesvask er dørgende kjedelig!!
Men det verste husarbeidet jeg gjør er å vaske do.... URK

Brette klær er det verste og kjedeligste jeg vet...

Jeg er utrolig lat med å vaske gulvet.

Det verste jeg visste var oppvask, men heldigvis fått ordan oppvaskmaskin i ny-leiligheta, og det er virkelig en drøm =)

Generelt ikke begeistret for husarbeid, men å vaske dusjkabinettet tror jeg er det verste! 

Vaske gulv, liker å gjøre det "ordentlig" med kost og skureklut, ikke bare mopp..Føler ikke det blir så rent da....

Vaske klær og brette sammen ja....TILTAK!

Og her jeg bor nå, må vi vaske opp.. det er det absolutt verste jeg vet:(

Hjemme i leil.min i Oslo, har jeg heldigvis oppvaskmaskin..

og her kommer faktisk nr 1: Pusse vinduer!

Vaske dusjen å komfyren. Synes det er det kjedeligste. Vasker heller vinduene istedenfor:-P ellers så synes jeg å brette klær er kjedelig. Fort gjort å sette på maskina, men kjedeligere når den er ferdig. Så det er det mannen som helst tar seg av, og priser meg lykkelig over det!

Akkurat nå hater jeg alt av husarbeid, mn liker å ha d rent og pent, så gjør mye alikevel... Mn klær er ett evig styr!!!!!!! Har en HAUG med rent nå, mn lite givende å være eneste i huset som gjør noe av dette...... Og d er vel noe av d som irriterer meg grenseløst akkurat nå, er ikke lett å være hormon bombe i tillegg, er vel noen som får passet sitt på skrevet vedr. dette i d jeg skal begynne med de klærne....

Brette og henge opp klær, og ikke minst legge alt på plass......

Huff, har 5 maskiner som ligger klar til bretting..... Godt jeg har vaskerom som de ligger på, så jeg slipper og se hauen..... emoticon

Gjør meg ingenting å sortere å sette på klesvasken. Men å henge opp for så å ta det ned å brette. GAWD, det er boooring det!! Og gulvvasken!

Brette klær og vaske opp. Heldigvis har jeg en mann som ofte trår til og tar både klærene som skal brettes og oppvasken.

Back
Topp