Hva er det kjedeligste du vet av husarbeid?

Belissima

Glad i forumet
Det verste jeg veit er å legge sammen klær.. Synes vaskemaskiner kunne ha tørka og bretta det sjæl :-p

Ha ha akkuratt det samme som dere. Hater å brette klær!! Og nei det blir aldri tomt! Mamma er super å få på besøk for ho spør alltid om det er noe hun kan hjelpe med! Og da kan jeg hente tonnevis med klær til henne:p. Har heldigvis super stort vaskerom det hjelper på!

Ha ha akkuratt det samme som dere. Hater å brette klær!! Og nei det blir aldri tomt! Mamma er super å få på besøk for ho spør alltid om det er noe hun kan hjelpe med! Og da kan jeg hente tonnevis med klær til henne:p. Har heldigvis super stort vaskerom det hjelper på!

Haha, mamma elsker å brette klær, så pleier ofte å spare litt til henne når jeg vet at hun kommer på besøk:-p

Jeg liker ikke å støvsuge, men alt annet går greit. Så her hjemme er det mannen som støvsuger.

Absolutt kjedelig å henge opp klær og brette dem. Så ofte legger jeg inn i maskinen og så må samboer henge dem opp :-p huff..

Å henge opp tøy synes jeg er verre enn å legge det sammens etterpå og fra den tiden vi ikke hadde oppvaskmaskin, vaske og tørke kopper.

Henge opp tøy og brette dem er det kjedeligste jeg vet... skulle vert en maskin som gjorde det for meg :p

Brette klær og få de inn i skapene igjen...!!!

Åh for tiden elsker jeg å henge opp nyvasket tøy!! En liten fetisj for lukten av skyllemiddel for tiden :p gravid sier du?Så det er ingen problem. Haha..
Verre med brettingen ja :p

Bretting av tøy, og legge de på plass.. blir ofte stående bunker på spisestuebordet for jeg orker ikke å gå opp trappa med de :smiley-angelic006
Mannen min blir like oppgitt hver gang :p
Gleder meg til å flytte til nytt hus i april, for da får vi alt på en flate.. Da slipper jeg den j... bratte trappa :)

Back
Topp