Hva er det hjemme hos dere?

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Her er det mamma og far til nå. Sambo sier mor og far mens jeg sier mamma og pappa. Og har altid omtalt meg selv som mamma ovenfor Oliver. Men har ingen problem å bli omtalt som Mor. sliter litt med hva jeg skal være..... Mor er så unatulig for meg å omtale meg selv som..... Mamma er så koselig syns jeg [:)]

hva bruker dere?

Her i huset er det mamma og pappa[:)]

Her er det mamma og pappa. Og mormor, morfar og farmor og farfar. Vandt til det fra jeg var liten. [:D]

Her blir det uten tvil mamma og pappa..

Med mor og far tenker jeg mer som bestemor og bestefar[:)][8D]

ORIGINAL: Camela

Her er det mamma og pappa. Og mormor, morfar og farmor og farfar. Vandt til det fra jeg var liten. [:D]

Ja det er jo en annen ting, en av mine 2 søstre har bestemt seg for å være moster, mens hun andre er tante. Så har vi faster, søster til sambo. Farmor og farfar MEN bestemor og bestefar. Kan ikke alle bare holde seg til en ting??? [8D]

ORIGINAL: spirelire

Her blir det uten tvil mamma og pappa..

Med mor og far tenker jeg mer som bestemor og bestefar[:)][8D]

Mhm!

Me er mamma og pappa.
Synes mor og far er gammeldags...

Her er det mamma og pappa[:)]

Synes mor og far passer bedre til besteforeldre.

her e de mamma og pappa fra begge side[:D]
gjer de som føles naturlig for deg du =)

Vetle bruker mor og mamma og far og pappa om hverandre. Mamma og pappa har han nok lært i barnehagen.

mamma og pappa[;)]

Mamma og pappa

Her er det også mamma og pappa[;)]

mamma og pappa.
mor og far er besteforeldrene til sambo[:D]

Her er det mor og far! Det er det jeg er vant til, og synes mamma og pappa høres så sytete ut....

sambo er dansk og de sier mor og far og jeg sier mamma og pappa

men Casper sier faktisk pappa til sin far og ikke noe til meg , han er 20 månder [&:]

Mamma og pappa. Sambo sier mor og far til sine foreldre, så spurte han om han ville bruke far, men han ville sjøl bli omtalt som pappa. Heldigvis syns jeg litt for syns far høres litt gammeldags ut, men bare med det da [:D][:D]

Back
Topp