Hva er det groveste venninne-sviket...?

ORIGINAL: *Mina min*

Ble irritert på alle tre hehe. Men må jeg velge en, så tror jeg nr 3. Det er jo bare råttent og utspekulert gjort.

Nr 1 er litt sånn i krig og kjærlighet, men hadde blitt såret og ikke sett på denne personen som en god venninne.

Nr 2 hadde jeg blitt utrolig irritert og skuffet over. Men ser ikke på det som det største sviket. Er værre tinge som kan bli fortalt. Hadde vel ikke betrodd meg så mye til denne venninnen.

Signerer!

ORIGINAL: Hege og Chris

Synes alle var ille, hadde ikke vært venninne med den personen etter noen av disse tingene men valgte nr 3 da dette var bare helt vanvittig!

Enig med deg..

ORIGINAL: Marlu

3.

1. er også rimelig dårlig gjort, ser ikke for meg at noen av mine nære venner kunne gjort noe sånn

2. er dårlig gjort, men er jo ikke gjort for å være slem. Man er jo bare kjempeglad på en annens vegne, blir mest tragikomisk.

helt enig[:)]

Nr 3... Husker du fortalte det.. Helt syyyyke greier....

Vippet mellom 1 og 3 her i gården.
Men for meg høres nr. 1 ut som om det er følelser i bildet - altså hun kan ha falt for "din" fyr, og da gjør mange irrasjonelle, teite ting som de ville skammet seg over ellers.
3'ern går mer på planlagt, utspekulert smålighet/ondskap, og kan derfor ikke "unnskyldes" på samme måte som 1'eren.

2 er dårlig gjort, men ligger ikke nødvendigvis noe "vondt" bak.

ORIGINAL: Hyssamaia!

3
1
2

Vil bare presisere at det kun er nr 1 som er selvopplevd. Og nei, det lå ikke følelser bak.. Bare en tidligere venninne som led av "Jeg må bevise for meg selv at jeg kan få alt du har"-syndrom..

Nr 2 synes jeg faktisk er drittdårlig gjort! Er faktisk 2 jeg kjenner som har opplevd det. Hun ene som ble outet lå det ikke noe vondt bak, mens hos hun andre var det ei annen venninne som skrev det på statusen sin! Hun visste jo selv hvor mye hun andre gledet seg til å fortelle det til hele verden!! Hun hadde kjøpt "Jeg skal bli storesøster"-body til datteren, og hadde fortalt at hun ventet på denne i posten for så å ta bilde og bruke det som profilbilde.. Uansett er det ingen andre sin oppgave å fortelle det til folk!!

Nr 3 er rett og slett sinnsykt dårlig gjort...

ORIGINAL: Inmari

Jeg synes nr 2 er tilgivelig selv om det er dårlig gjort. Men nr 1 og 3 er rett og slett for mye.

enig.

Back
Topp