Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: drun
Samme som dere sier...damer på 40+ som har laaangt hår, supersolariumbrun med trange olabukser som ser ut som er malet på kroppen, magekort og støvletter med stiletthæl...gjerne vaklende med en sigg i hånda.
ORIGINAL: Trebarnsmamsen
Jeg er 40, jeg har langt hår, jeg har sko med høye hæler og jeg har utringede topper som passer uten at puppa detter ut... og jeg har olabukser som jeg ikke trenger å åle på meg.
Mangler sigaretten, buksa opp i ræva, blomstete sloggi og solariumsgreia da, men....[;)]
ORIGINAL: Trebarnsmamsen
Jeg er 40, jeg har langt hår, jeg har sko med høye hæler og jeg har utringede topper som passer uten at puppa detter ut... og jeg har olabukser som jeg ikke trenger å åle på meg.
Mangler sigaretten, buksa opp i ræva, blomstete sloggi og solariumsgreia da, men....[;)]
ORIGINAL: Fru Riskorn
One piece. Jeg ler like mye HVER gang!
ORIGINAL: UnniMoor
Langt hår synes jeg er fint jeg[:)] Man ser jo foresten ikke spesielt gammel ut når man er 40.. Hehe.. Ikke alle hvertfall[:)]
Er foresten enig med kameltærne som miss gilmore sa[;)] Og eldre damer som går i rosa joggedress og hvitbleika hår med masse sminke[;)] Særlig hvis det står "juicy" bakpå rumpa på buksa[:-]