Hva er det flaueste du ser?

CathogBen

Elsker forumet
Jeg er ganske sikker på at det er noe jeg ser MYE av, nemlig damer på førr + som kler seg som attenåriner.

FLAUT.

Noen som topper?

Samme som dere sier...damer på 40+ som har laaangt hår, supersolariumbrun med trange olabukser som ser ut som er malet på kroppen, magekort og støvletter med stiletthæl...gjerne vaklende med en sigg i hånda.

ORIGINAL: drun

Samme som dere sier...damer på 40+ som har laaangt hår, supersolariumbrun med trange olabukser som ser ut som er malet på kroppen, magekort og støvletter med stiletthæl...gjerne vaklende med en sigg i hånda.

DET er så hot!!!

Når man går med hvit bukse med sort eller blomstrete/mønstrete truse under!!! [8|] HOT!!!!

Det som er lekkert er når de damene på 40+ kommer med verdens største utrigning også, spesielt hvis du er på jobb og klarer liksom ikke unngå å glo rett dit...usj. Og når kunder kommer innom på sommeren med minimalt med klær, mannfolk i bar overkropp på kjøpesenter[&:] Og også "babes" som har slike kortekorte shortser der halve rumpeballen synes, fysj stygt!

Jeg er 40, jeg har langt hår, jeg har sko med høye hæler og jeg har utringede topper som passer uten at puppa detter ut... og jeg har olabukser som jeg ikke trenger å åle på meg. 

Mangler sigaretten, buksa opp i ræva, blomstete sloggi og solariumsgreia da, men....[;)]

Piratbukse med knestrømper som ligger midt på leggen [8D] og på den litt yngre varianten, jenter/damer med korte shorts/skjørt og "hold in" delen synlig [&:]

Langt hår synes jeg er fint jeg[:)] Man ser jo foresten ikke spesielt gammel ut når man er 40.. Hehe.. Ikke alle hvertfall[:)]

Er foresten enig med kameltærne som miss gilmore sa[;)] Og eldre damer som går i rosa joggedress og hvitbleika hår med masse sminke[;)] Særlig hvis det står "juicy" bakpå rumpa på buksa[:-]

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Jeg er 40, jeg har langt hår, jeg har sko med høye hæler og jeg har utringede topper som passer uten at puppa detter ut... og jeg har olabukser som jeg ikke trenger å åle på meg. 

Mangler sigaretten, buksa opp i ræva, blomstete sloggi og solariumsgreia da, men....[;)]

Hehehe... Det er jo akkurat det du mangler som gjør at det er så grusomt[:-] Hihi!

Er ikke stor fan av store utrigning på noen jeg, uansett alder[:-]

Og så hater jeg crocs og ilse jacobsen støvler[&:][:D][8D] fysjfysj

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Da mangler du noe vesentlig[:D]
Alle må få kle seg som de vil, men gjerne uten at det ser desperat ut[:)]

Også er jeg enig med linnine ang babes i så korte shorts at de egentlig ikke hadde trengt å ha den på[8D] helt greit på stranda, men ikke på butikken...blir faktisk flau når jeg møter folk i bikini på butikken, det funker ikke samme hvor bra/dårlig kropp en har. Samme med den tightsen oppi dåsa med kort topp til (vi hadde en tråd om det for ikke lenge siden). Veeeldig sjarmerende...

One piece. Jeg ler like mye HVER gang!

Vist eg hadde sett nåken gå i One-Piece samtidig som dei drog på med ei Camel toe,
då hadde eg blitt flau på vedkommandes bekostning då!

ORIGINAL: Fru Riskorn

One piece. Jeg ler like mye HVER gang!

Ja, den må jeg si meg enig i.. Det går ann når man sitter hjemme å ser film.. Men det å dra ut i den, blir liksom som å dra på butikken i pysjen[:-]

Damer med rørleggersprekk. Er ille når det er menn også, men der er det på en måte mer forventet...

ORIGINAL: UnniMoor

Langt hår synes jeg er fint jeg[:)] Man ser jo foresten ikke spesielt gammel ut når man er 40.. Hehe.. Ikke alle hvertfall[:)]

Er foresten enig med kameltærne som miss gilmore sa[;)] Og eldre damer som går i rosa joggedress og hvitbleika hår med masse sminke[;)] Særlig hvis det står "juicy" bakpå rumpa på buksa[:-]

Mamma har langt hår. Og ser ikke ut som hun er 40 [:)]

Folk med mat i ansiktet, som du ikke kjenner godt nok til å si fra til... Eller buser i nesa. Hjælp!

Back
Topp