Hva er det fineste noen sa til deg nå i graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Har du fått noen gode komplimenter under graviditeten?

At jeg så veldig godt ut og hadde flott utstråling. Og at babymagen var veldig fin. Og at jeg har en veldig fin tvilling-mamma kropp. Det var en jordmor (kona til en kollega) som sa det til meg [emoji847]

Mannen seier ofte at eg er vakker sjølv om eg der og da kan føle meg som den slasken[emoji23] elles får eg høre fra andre at eg stråler og ser veldig lykkelig ut [emoji4]

At jeg ser så bra ut nå (det også fra folk før de vet jeg er gravid) og har gravid-gløden. At jeg kler å være gravid. Selv føler jeg meg bare feit. :rolleyes: Men har fått mye bedre hud, da! :smiley-bounce012

At jeg ser så bra ut nå (det også fra folk før de vet jeg er gravid) og har gravid-gløden. At jeg kler å være gravid. Selv føler jeg meg bare feit. :rolleyes: Men har fått mye bedre hud, da! :smiley-bounce012
Så heldig du er da, har aldri hatt så uren hud før [emoji28]

Jeg/vi får veldig mange kommentarer fra folk om at de fikk gledestårer når vi annonserte graviditeten og folk jublet for oss da. Veldig kjekt at andre kan bli så glad på vår vegne. "Er det noen vi unner dette er det dere" har blitt sagt flere ganger ❤️

Back
Topp