Hva er det fineste jentenavnet du vet?

Tutta*

Glad i forumet
Bare lov å nevne ett!:)

Mitt er Mathilde.

vanskelig.... har 3 navn da, men får vel gå for det jeg ville kalt ungen om det hadde vært jente... dobbelt navn med oppkalling etter farmor..
Emma- Alice

melina

Mrs.Chuck Bass skrev:
Ive :-)

Det heter ei venninne av meg, veldig få som heter det :) Jeg liker Iliana.

Vist lille i magen er ei jente skal hun kalles opp etter oldemor og bestemor , Lillie Helen :)

Oj, va vanskele me kun 1...
Men, må vel kanskje bli Sophia sia da e da eg håpa me kan kalla spira om da e ei jenta ;) Må berre få me meg mannen på da ;))

Vet faktisk ikke ;)

Oooh, vanskelig. Men akkurat nå er favoritten Maiken. Men det forandrer seg fort.

Bertine  

Jenta mi heter Isabell, men det ligger på en delt 1 plass ;) Har likt navnet Serine i alle år og kunne tenke meg det om vi fikk jente igjen, men er fullstendig nedstemt av sambo på det ;)

*Go`Jenta* skrev:
Jenta mi heter Isabell, men det ligger på en delt 1 plass ;) Har likt navnet Serine i alle år og kunne tenke meg det om vi fikk jente igjen, men er fullstendig nedstemt av sambo på det ;)

Jenta mi heter Isabelle ("e" er stum) så jeg velger det, men syns Iliana som var nesvnt her er super fint også...Sorry ble to likevel :P

MaRs13 skrev:
Oj, va vanskele me kun 1...
Men, må vel kanskje bli Sophia sia da e da eg håpa me kan kalla spira om da e ei jenta ;) Må berre få me meg mannen på da ;))

Jeg må si meg enig i Sophia, da vesla mi på 18 mnd heter det :) 

Solveig

Back
Topp