Hva er det fineste guttenavnet du vet om?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva er det aller fineste guttenavnet du vet om? Har du en sønn med det navnet kanskje?
Hva er det som er så spesielt med akkurat det favorittnavnet?
 
Iver :) Jeg synes generelt det var veldig vanskelig å finne guttenavn.. hadde ikke så mange på lista..men det navnet har jeg alltid likt og liker det selvfølgelig enda bedre nå som sønnen vår på 10 uker heter det :)
 
Eldste jenta mi skulle ha hett Loke Magnus om hun var gutt ( Alba Konstanse), og mellomste skulle ha hett Scott Leonhard (Agnes Pauline). Fikk ikke brukt noen av dem :p

Bittelillebror fikk navnet Astor Elias. Ville veldig lenge bruke Aksel, men eksen var ikke enig. Men veldig fornøyd med resultatet. Han er en Astor. Han het derimot Aria Rose frem til uke 31, da 4. eller 5. ultralyden plutselig viste at det var en bittelillebror og ikke en bittelillesøster som vi hadde blitt fortalt. :p
 
Om det hadde vært en gutt hadde jeg ønsket at han skulle het nikolai:)
 
Alltid likt Lucas veldig godt, men sønnen vår heter ikke det, da det var tre andre jeg kjenner som kalte guttene sine det i tiden før jeg fikk sønnen min :p
 
Utenom det guttene mine heter har Storm lenge vært en favoritt.
 
Liam, Nikolai, Gabriel. Finnes mange fine navn, men ikke alle jeg ville brukt selv:)
 
Tristan. :Heartred
 
Jacob. Men mannen liker det ikke så her blir det Isak
 
Jakob og Sverre. Kan dessverre ikke bruke dem, siden nevøene våre allerede heter det:hilarious:
 
Storm :Heartred Mannen likte det ikke godt nok så vi valgte et annet. Denne gangen venter vi jente :)
 
Utenom våre barns navn, liker jeg godt;

Elliot
Mikkel
Liam
Christian
Leo
 
Uten tvil Iver, men siden mange i omgangskretsen allerede hadde barn som heter det, ble det en liten vri på vår :)
 
Back
Topp