Hva er det første du vil kjøpe til mageboeren?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
blir vel et babypledd tenker jeg. Lillen må jo få sitt eget når søster har ;)

Tvillingvogn tror jeg :p så er jeg ferdig med det største og dyreste. Hehe.

Huff, må få sambo til å sitte på lommeboka mi :p

Men jeg saumfarer finn.no etter kupp. Har en litt dyr smak og har sett mye fint til halve prisen av nypris - passer meg utmerket.

Men det er langt i mellom de velholdte tingene og i prøveperioden var det mange ting jeg unnlot å kjøpe som jeg ikke har sett maken til senere :(

Så uansett hvordan dette svangerskapet går - nå starter hamstringen :p

Å ja! Det jeg snakker om er seng og lekegrind. Har tittet på vogn også men tror vi skal unne oss en ny. Tror foresten jeg må kjøpe meg ny bil også, selv om jeg kjøpte ny for bare noen uker siden :(

Enten større bil eller tvillingvogn. Med to firbente og om 8 måneder to små så har jeg ikke plass i stasjonsvogna. Eller så blir det ei tvillingvogn så er vi klare :) klær kommer etter oul når vi forhåpentligvis får vite kjønn.

Oi, si det. Dette er førstemann, så jeg vet ikke helt .... Trenger vel alt. Det første blir vel litt strikketing tenker jeg, så har jeg noe å holde på med fram til oul.

Det første jeg kjøper er nok søskenvogn :) eller et lite søtt plagg :)

Mulig jeg kjøper noe nøytrale klær tidlig, men det meste vil nok vente til OUL for å se om vi får gutt eller jente. Har det meste til jente i fra før, men litt nye klær trengs uansett. Og så trenger vi nok ei ny vogn og ny bilstol, men det kan vente til høsten.

Hmm jeg har ingen anelse, siden dette er vår første så jeg har egentlig ingen anelse på hva som er lurt å skaffe seg.. Jeg blir nok å vente på å kjøpe ting til vi vet kjønnet.

Vet ikke helt?

Jeg skal ha ny vogn ettersom den brukte vogna jeg kjøpte til førstemann ikke er brukanes lengre.... Ønsker meg ei brukt Bugaboo 3, håper jeg rekker å få tak i ei brukt ei før termin ettersom de akkurat kom på markedet :)

Ellers har vi det meste av utstyr!

Men om oul viser jente..... DA blir det dyrt! :P Har gutt fra før, og har siklet i jenteklæravdelingen helt siden jeg var gravid forrige gang ;) Da blir det SHOPPING! :P

Aner ikke :D

Men vi trenger ny vogn, vippestol, baby bilstol, stellebord :)

Blir det gutt, skal jeg koose meg med å handle gutteklær, har en jente fra før så :D

blir nok et lite søtt plagg eller 2 til og begynne med, er det jente blir det vel flere enn 2 vil jeg tro hehe har gutt fra før så har veldig mye fine gutteklær vi har spart på -)
ellers tror jeg kanskje vi skal ha lekegrind denne gangen så da må vi kjøpe det.

Back
Topp