Hva er det første dere vil handle til spiren i magen?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Kanskje har dere også allerede handlet :-)

Jeg handlet en spisestol jeg sikkert omtrent hadde "suglet" på siden jeg fant ut at jeg var gravid :-) (Den passet perfekt inn interiørmessig her, i tillegg skulle hun kunne bruke den til hun er 4-5 år. Fantastisk tenkte jeg.)

Imidlertid viser det seg til min store forskrekkelse at den er nesten ubrukelig, og nå er hun over 1 år og sitter enda "dårlig" i den. Slik kan det gå ;-)

Haha, sånt er så typisk. Ikke alltid det blir som man sett for seg. Tenker det første jeg kjøper til tvillingene blir tøy som jeg kan sette inn i minnerammer og ha på rommet deres etterpå. Gjorde dette når jeg fikk datteren min på 2,5 år og det er et koselig minne å ha på veggen :)

Har alt kjøpt vogn, men har storetroll som bruker den frem til baggen kan på.
Første kjøp blir nok tøy hvis det viser seg å være gutt på oul, da vi har jente fra før (veldig lite nøytralt tøy :P)

Min mann var i USA når vi fant ut at jeg var gravid, så han har kjøpt et nøytralt lite nyfødtantrekk på Gap..ellers må vi ha både bilstol, seng og vogn da vi har kvittet oss med det meste. Lite annet vi skal ha, blir det jente må vi ha litt tøy;-)

regner med at det blir garn til hentesett :) ellers blir det et sett eller to med klær hvis det er en gutt og sikkert litt mer hvis det viser seg å være jente :)

Kommer ikke til å kjøpe noe før ordinær ul. Med tanke på kjønn. Har jo alt til jente fra før. Det eneste vi trenger å bytte ut er barnesete,vogn og seng. Men blir det gutt har vi en del vi må kjøpe inn :p

bodyer/strømpis i str 50;P noen få ihvertfall;) får sommerbaby denne gangen og januarbaby sist, så vi får se hvordan det passer mtp på klær:) det andre stasjet har vi, bortsett fra vippestol.. den har vi lånt bort og de klarte å ødelegge den :/

her har jeg alt gått amok, og bilstol er innkjøpt (og skal ærlig innrømmes at den ble kjøpt inn 5 mnd FØR jeg ble gravid), tvillingvogn kjøpte vi i forje uke da den var på tilbud og skal brukes til de 2 minste i hus frem til babyen kommer. Har også kjøpt Rainforest Open-Top Cradle Swing da vi fikk den til 400,- og var ny. Et par plagg har det også blitt i disse januarsalgs tidene, nøytrale farger, og en par jente ting, for de var bare såååå nydelige. Og skulle det vise seg at det blir gutt, ja så er det sikkert noen andre som får seg jente i vennegjengen etterhvert ;) Nå ser vi etter vugge:)

Back
Topp