Hva er det ekleste ordet du vet?

Julespire

Betatt av forumet
Ja, spørsmålet sier i grunn seg selv![:D] Er det noen ord du helst ikke bruker?

Jeg har en rar fobi mot ordet "mensen", blir skikkelig fjortisflau når jeg bruker dette ordet[:)]
 
vagina og penis merkelig nok [:D] Bedre å si høna og hanen el no!!
 
kukk og pikk[8D] Synes det er så "møkkete" liksom[8D]
Men gubben synes det bare høres barnslig ut når jeg refererer til understellet hans som tissen eller penisen[8D] Kan ikke skjønne det liksom??[8|] hihi
 
hehe, jeg liker heller ikke ordet mensen, men det er fordi ordet er så kvalmt [:D] sikkert fordi jeg synes mensen er ganske kvalmt, he he... hater det ordet...
så liker jeg ikke ordet fitte!
 
Åååh, det er mange! Men det ALLER ekleste ordet for meg er faktisk bind :P Haaaater det ordet! Blir skikkelig flau og kvalm når jeg må si det [:D]
 
åh , jeg liker det så dårlig at jeg ikke vet om jeg klarer skrive det en gang jeg[8|]
[&o]
Knulle[:'(] jeg får helt spadern av det[&:] samme med pikk og fitte, det er så... møkkete syntes jeg[&:][:(]
 
Haha jeg er skikkelig teit der!!

Jeg klarer ikke få meg til å si Pikk, penis, Vagina, kuk osv
Bare fniser

Så jeg MÅ gjøre meg så utrolig barnslig å si Tissen [8D][8D][8D]

Hahah uff

(fniser litt nå tilogmed)
 
tåfis syns eg e ekkelt ord..men e vel fordi eg hate tær[8D] hehe[:D]
 
 
ORIGINAL: Curlyyysue

haha, har ikke problemer med noen av de ordene. kanskje fordi jeg er ifra nordnorge?! hmm:p ikke vet jeg. Altså jeg går ikke rundt å sier knulle, pikk og fitte hele tiden, men blir ikke flau av de heller[8D]

kommer ikke på noe nå egentlig. er kanskje litt for fritttalende innimellom[8|][8D]

Ikke jeg heller har noen problem med di ordene.. Kanskje fordi jeg er halvt nordlenning? Hahaha[:D] Kommer ikke på noe jeg heller[8D]
 
Her er min liste over ekle ord:
 
- fise
- fitte
- Kuk
 
Men jeg har mange andre ord for min kjæres edlere deler [:D] Vet ikke hvorfor jeg ikke liker disse ordene, men jeg gjør ikke det. Klarer nesten ikke si dem faktisk...
 
Fjert [&:][8D]
 
De to ekleste ordene jeg vet er "patter" og "å fingre". Det siste definitivt det ekleste!
 
Ekleste ordet jeg vet om er ikke akkurat et ord jeg har veldig mye bruk for men det er hvertfall: FITTESNERK [:'(] Høres enda verre ut på nordnorsk [;)]
 
ORIGINAL: leeloo83

Ekleste ordet jeg vet om er ikke akkurat et ord jeg har veldig mye bruk for men det er hvertfall: FITTESNERK [:'(] Høres enda verre ut på nordnorsk [;)]

 
Æææææææææææsj[:'(] Er det i det hele tatt et ord? Huff og huff, kukost er heller ikke noe særlig apetittlig(?) ord!
 
ORIGINAL: Linnea sin mamma

ORIGINAL: lisi86

Fjert [&:][8D]



FJERT





 
 
ORIGINAL: lisi86

ORIGINAL: leeloo83

Ekleste ordet jeg vet om er ikke akkurat et ord jeg har veldig mye bruk for men det er hvertfall: FITTESNERK [:'(] Høres enda verre ut på nordnorsk [;)]


Æææææææææææsj[:'(] Er det i det hele tatt et ord? Huff og huff, kukost er heller ikke noe særlig apetittlig(?) ord!



Hehe, nei det veit jeg ikke, men om det er det må det jo være noe veeeldig ekkelt noe [:)] Æsj, kukost er også grusomt ekkelt [:'(]
 
Back
Topp