Hva er det dyreste klesplagget...

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
...du har kjøpt til barna dine? Hva slags plagg, hvor gamle var de og prisen?

Jeg sikler litt på den bodydress-saken på Boozt.com med pingvin på til 630,-, men synes det er så mye penger for noe som han sikkert ikke kommer til å bruke så lenge... :P

Kjøpte jean paul parkas til eldste før vinteren den kostet 1399,- og timberland støvler til 1299,- ellers kjøper jeg kvalitet når det gjelder ull til lille... Elsker lillelam og hust&claire og det er jo noe dyrere enn andre ull/uteklær

Vi kjøpte en parkdress i høst før 1099, dessverre rakna den i sømmen litt for påske så jeg klaget og fikk sende tilbake den. Dessverre hadde de ikke noen igjen så vi ble uten :(
Men fikk igjen pengene så det blir vel en ny til høsten igjen :)

Sko til oppunder 1000lappen. Ellers er jo yttertøy dyrt, men har funnet vinterdress til halv pris feks, så betalte bare 500.
Har lite dyre vanlige klær til han.

Yttertøy er vel av det dyreste; Parkdressen fra Reima Tec kosta 899 og viking gortex sko 699. Har også jakke fra Mini A Ture til 799.
Av vanlige klær er vel buksene fra Levis til 499 og pysjer fra Lilleba til 498 av de dyreste plaggene.
Han er snart 2 år.
Kjøper som regel dyrere klær, men som oftest på salg :)

Mini a ture jakke til 799,- , men så endte det med at svigermor ville betale den i gave til navnefest.
Kjøpte Reimadress på salg til halv pris 500kr.

Handlet forresten kjole til navnefesten hennes for 500kr, det er jo ganske dyrt...for en barnekjole..

Vinterklær er vel det dyreste. Men av sånne ting som er "unyttige" var en kjole til 1200,-. Den var veldig nydelig, da ;)

Vinterjakke til 1399.

Jeg er bortskjemt :P har en farmor som handler utrolig mye til småen av disse dyre tingen ;) så har fått diverse utedresser ol. Og lillelam ull dress å sånt. Men selv har jeg knapt kjøpt klær til han :P arvet å fått nesten alt. Så det er vel ecco skoa vi kjøpte som kosta 700 eller noe sånt ;)

Har ikke kjøpt noe dyrt ennå.. Hater å kjøpe klær, så hittil har jeg kjøpt store bæreposer med brukte klær for 500 kr. :p
Har vært heldig og fått med uteklær i alle. Fikk bl.a. med to vinterdresser sist gang.

Tror det må være en dress i str 86 til rundt 2000 kr. :rolleyes: Det var både bukse, jakke, vest og slips da, om det gjør det noe bedre.:p Ellers kjøper jeg mest billige klær til barna, men gutten har fått noen dyre dresser opp gjennom årene.

Yttertøy, spesielt dresser og sko koster litt, men jeg er flink til å kjøpe det på salg:) jeg kjøpte en lue til 500kr til lillebror, det er egentlig for dyrt for en liten lue som nesten ikke rekker å bli brukt når han er nyfødt, men jeg klarte ikke la vær!:o

Vårdresd til 900 kr. Den er så fin at jeg bare måtte kjøpe den:) Men det kommer nok til å passe til høsten igjen også.

Yttertøy til vinter og vintersko er det dyreste jeg kjøper til ungene.

Reima dress til poden da han var 3år kostet 1100 kr da. Vintersko blir fort 8-900 kr.

Prøver å unngå altfor dyre klær og sko. Kjøper litt brukt når det er mulig.

Hmm akkurat nå er det vel ikke SÅ mye dyrt da vi har fått alt det dyre i gave, men når han begynner i barnehage er det sikkert alle uteklær som bli dyre, og hans lære-å-gå-sko til sommeren koster nok en del :)

Back
Topp