Hva er det dyreste klesplagget dere har kjøpt til deres barn?

Kengu

Forumet er livet
VIP
inspirert av diskusjon på et annet forum;)

Om dere ikke tar med vinterdresser, vinterjakker eller sko, hva er det dyreste plagget dere har kjøpt da?

Det er ikke dyrt. Må vel være rundt 200 for en bukse. Eller 250 for en kjole til jenten.

Kjøper dyre uteklær, men inne så dyre inneklær, så det dyreste plagget jeg har kjøpt kan ikke ha kostet mer enn 400 kr tror jeg ikke..?

Det var en nydelig rød kjole til tuppa, blitt brukt i jula i to år, håper den holder til neste jul også :D

Findressen til eldstemann 2000 kr.
Bunad til mellomste 3000 kr
Minstemann arver alt han stakkars :-( (haha)

Bambusklærne til storebror. Ett plagg koster gjerne 400-500 ;o

500 tror jeg er det meste vi har brukt på et klesplagg som ikke er yttertøy.

Dress til guttungen. Altså til bryllup, ikke vinterdress.

Askepottkjolen hennes kanskje? De dyreste tingene er det besteforeldrene som kjøper som oftest, og det var farfaren som betalte for askepottkjolen.

Jeg tror ikke hun har hatt klær som koster mer enn 3-400 kr for ett plagg. Lurer på om det dyreste var brudepikekjolen, og den kostet litt under 400 på ebay. Ellers kjøper vi klær på H&M, Cubus, Kappahl og Nameit, og de klærne er jo ikke så dyre per stk.

Må være en ulldress til 549 til yngste. Haha. . :p vi har ikke mye penger, så jeg bruker ikke mye penger! :)

Jo, også pendressen til gutten, det ble vel sikkert 600-700 for slips, vest, skjorte og bukse tenker jeg..

De har bunader også, men de er kjøpt brukt

300 for en body. RBK-logoen på. :D

Det må vel ha hvert 250 for et enkelt plagg og mener det var en sparkebukse jeg kjøpte når jeg fant ut at jeg måtte ha noe i mindre størrelse :-P
Ellers blir det neste annet kjøpt på salg ;-)

Tja kanskje 600-700 for enkelte spesielle ting :-)

Back
Topp