Hva er det dummeste spørsmål du har fått, som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Skal du ha keisersnitt?
Sånn helt utav det blå :confused:

"Er du ute å går tur for å få fødselen igang?" (10uker til termin, på vei hjem etter å ha levert minsten i bhg).

"Var det virkelig planlagt?" - spurt av venner og familie da vi offentliggjorde graviditeten. Mange syntes visst vi hadde nok å gjøre fra før, da de to søsknene fortsatt er ganske små. Men jeg syns det er et utrolig unødvendig spørsmål å stille når graviditeten er et faktum, og vi står der og håper på gratulasjoner!

Hvordan lurte du han til å gå i den fella?

Altså, de fleste utenom familien tror jeg har lurt sambo med å bli gravid så jeg fikk kloa godt fatt i han.

De skulle bare vist hvem som styrte den skuta :P

Alt det rare folk spør om altså, skulle nesten tro dem ikke tenkte først.. :O

Tror mange ganger ikke folk tenker seg så mye om før de snakker, nei...

Fikk nesten samme spørsmål. Bare at vi er gift.. Så "er du sikker på at det er mannen som er faren?"

Utrolig unødvendig og ikke minst ubehagelig når man står og venter på gratulasjoner..

"Var det virkelig planlagt?" - spurt av venner og familie da vi offentliggjorde graviditeten. Mange syntes visst vi hadde nok å gjøre fra før, da de to søsknene fortsatt er ganske små. Men jeg syns det er et utrolig unødvendig spørsmål å stille når graviditeten er et faktum, og vi står der og håper på gratulasjoner!
Sign. Synes den er det dummeste jeg har fått, greit nok at vi ikke hadde vært sammen lenger enn ett halvt år, men det definerer jo ingen ting. Og hvorfor skal man vite det? Hva slags hensikt har det?

Fikk nesten samme spørsmål. Bare at vi er gift.. Så "er du sikker på at det er mannen som er faren?"

Utrolig unødvendig og ikke minst ubehagelig når man står og venter på gratulasjoner..
Men i alle dager? :-O

Kjære folk du spør jo ikke om sånt? Klart det skjer utroskap som blir barn av men su spør jo ikke, og som regel er det partneren som er faren...

Pappaen til treåringen min er ikke den samme som blir pappa til denne babyen. En dag jeg var på jobb for en måneds tid siden, så kom det innom en kompis jeg ikke har sett på en stund (altså, snakk om noen måneder og ikke år, og han vet godt at jeg har samboer). Han sa så fint "jasså ja, du er gravid igjen ja. Og hvem er så den heldige DENNE gangen?" Nei altså, er bare fyren som har vært i livet mitt helt siden treåringen var bitte liten da...

Back
Topp