Hva er det dummeste du har hørt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
6. Babyen din er lei seg fordi du er lei deg. (Helt sikker på at det ikke er motsatt?)

7. Du kan vel ta litt vare på deg selv også selv om du har blitt mamma?

8. Babyer er egentlig ganske stygge å se på.

9. Kanskje babyen er sulten? (Å ja, visste det var noe jeg hadde glemt!)

10. La babyen gråte litt, det styrker lungene.

http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Familie/50-ting-ingen-modre-onsker-a-hore/

Hva er det dummeste du har hørt etter du ble mamma, eller som gravid?

For min del er det den dumme måten å gi "velmenende" råd på via babyen. Himla litt ekstra med øya når mor til svigerinna snakker med babystemme til babyen (som var heelt rolig) og sa: ja, staaakar deg, som må gå med den grusomme sløyfa, det er sikkert ikke godt når det er så varmt, den vil du nok at mamma skal ta av deg, ja...

Og ellers får jeg de samme historiene om og om igjen fra svigermor om hva som ikke virka på mannen da han var baby, og hva som sikkert virker for vår baby...joda, selv om jeg allerede gjør det. Det verste jeg vet er når hun kommenterer på amminga og koser med ham mens han er på puppen.

"Er babyen snill?"

Eeeeeh, JA!!!! Eldste gråt mye som følge av kolikk og KISS og jeg husker det spm provoserte meg umåtelig. "Han er snill, men gråter en del" var svaret mitt.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Fikk i dag høre av en litt eldre dame: er det en baby eller er det en dukke? Joda, for jeg kjører rundt med en dukke i vogna!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk faktisk det spørsmålet i helga. Er han snill? Hvorpå jeg svarte: Han er ikke slem nei.

Uten å utdype :-P

Ellers er det dummeste jeg hører: La han skrike seg tom. Blir bortskjemt hvis ikke.

Djees.

Fikk faktisk det spørsmålet i helga. Er han snill? Hvorpå jeg svarte: Han er ikke slem nei.

Uten å utdype :-P

Ellers er det dummeste jeg hører: La han skrike seg tom. Blir bortskjemt hvis ikke.

Djees.

skrike seg tom, faktisk. Ja, det er det dummeste jeg har hørt om til nå.

kristinepg.no

Back
Topp