Hva er det dummeste du har hørt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
6. Babyen din er lei seg fordi du er lei deg. (Helt sikker på at det ikke er motsatt?)

7. Du kan vel ta litt vare på deg selv også selv om du har blitt mamma?

8. Babyer er egentlig ganske stygge å se på.

9. Kanskje babyen er sulten? (Å ja, visste det var noe jeg hadde glemt!)

10. La babyen gråte litt, det styrker lungene.

http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Familie/50-ting-ingen-modre-onsker-a-hore/

Hva er det dummeste du har hørt etter du ble mamma, eller som gravid?

Ahhh... hadde skrevet masse, og så forsvant det. -.-

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Du må bare gjøre sånn, og sånn og sånn, da går alt så bra! Er lei av å få råd, hvorfor ikke gi en klem og si at det ordner seg??

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: lou
Kanskje ikke det dummeste, men noe jeg får høre av spesielt eldre hver eneste gang mini lager en lyd; "han er sulten, nå må du gi han mat".. Svært sjelden han faktisk er sulten når jeg får høre den altså..:)

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

• Liker
Reactions: lou
Grr hater når folk( særlig litt eldre damer) snakker indirekte til meg gjennom babyen, ala : å stakkars deg da ligger du der i vogna med så mye/ evt så lite klær i denne varmen/ kulda!?

"Har du sett att.......?"
Babyen har skikkelig lange vipper, babyen kan gripe fatt i leken, babyen kan se rundt seg...
Nei, guuud. Jeg er med henner hver dag og har aldri lagt merke til det:P

Og ja, "åja, har hun ikke jakke på seg..?" i 25 graders vær...

Er bare lei av å "diskutere" hvem hun ligner på. #har bodd med svigermor i en uke#

Åja, hun må ha sokker på ellers får hun vondt i magen.

Ehh? Og den fysiologiske forklaringen på dette fenomenet er...??

Ble lei av den "det er ikke lenge igjen nå" som trøst for alt når jeg var gravid. Nei kanskje ikke for deg, men når hver dag føles som en uke med pyton så føles det faktisk jævlig lenge ..

Ble lei av den "det er ikke lenge igjen nå" som trøst for alt når jeg var gravid. Nei kanskje ikke for deg, men når hver dag føles som en uke med pyton så føles det faktisk jævlig lenge ..
Uff ja dette husker jeg med gru. Eller de som spør konstant fra uke 34 omtrent om det er noe på gang. Altså det har det vært i 9 mnd snart og dessuten er det ikke sånn at en fødsel er på gang men jeg glemmer å si det/ ringe pappaen/ komme meg på sykehus! ( ikke for meg i alle fall;)

Back
Topp