Hva er det dummeste du har hørt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Var i begravelse idag og en gammel dame sa til babyen min: stakkars deg som må bli med på sånne triste ting, jeg skulle meldt foreldrene dine til barnevernet! Tror det var et makabert forsøk på en spøk, jeg sa ingenting jeg...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ehh.. Hva skal man si??!?

Sent from my iPhone using BV Forum

Var i begravelse idag og en gammel dame sa til babyen min: stakkars deg som må bli med på sånne triste ting, jeg skulle meldt foreldrene dine til barnevernet! Tror det var et makabert forsøk på en spøk, jeg sa ingenting jeg...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde rablet!

Jeg hadde rablet!
Jeg tror ikke hu dama var helt god, så jeg tenkte at jeg ikke ville oppnå noe ved å svare. Bedre å bare overse tenker jeg:)
Men jeg blir jo litt irritert inni meg.

Fy søren! Når jeg leser de forskjellige tingene dere skriver her blir jeg helt sjokka! Tenk at det finnes folk som får seg til å si alle disse tingene!! Spesielt sjokka blir jeg av å lese at helt fremmede mennesker kommer bort til dere og spyr edder og galle! Jeg hadde klikka!! Har egentlig ikke fått noen kommentarer enda, men om de kommer skal jeg LOVE at den som kom med de skal få høre det! Da blir det snap rett tilbake igjen :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg tror ikke hu dama var helt god, så jeg tenkte at jeg ikke ville oppnå noe ved å svare. Bedre å bare overse tenker jeg:)
Men jeg blir jo litt irritert inni meg.

Fornuftig tenkt:) men er helt utrolig hva folk klarer å lire fra seg :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp