Hva er det dummeste du har gjort....

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
...som barn? ;)

Her må det være da jeg og broren min fikk en lur idé om at han skulle skyte et eple som var på hodet mitt med sin pil og bue... Han traff meg like ovenfor øyet. :P Herregud, jeg kunne blitt blind på det øyet.

Trodde en gang det var mulig å vende sykkelstyret helt rundt; I FART. Endte med et brukken håndledd og ellers noen plaster.

Jeg var fem år, og var veldig fasinert av naboen som røykte. Jeg og nabojenta stjal med oss røykpakken og lighteren og løp bort til naboens jorde for å teste ut "aktiviteten" røyking. Det endte opp i en enorm brann som spredte seg til nærliggende skog. Brannvesenet brukte mange timer på å slukke den. Det skal sies at jeg fikk meg en lærepenge, og har ikke røyket siden da.

Da jeg skulle ned en bratt bakke og hoppe over en sånn metallgreie som lå der, på rulleskøyter.
Brakk håndleddet..

Da jeg ble forbanna på ene (veldig unge) vikaren og tok fatt i håret hennes og smelte hodet hennes i pulten. I andre klasse.

Bli lurt med inn i en bil, han tilbydde tross alt en troika (av en eller annen grunn kan jeg ikke fordra troika den dag i dag). Hadde heldigvis en venninne som var lært opp bedre hjemmefra som nekta å sette seg inn og løp og hentet foreldrene. Så jeg slapp unna med en kjøretur og at han viste meg tissen sin før han kjørte meg hjem. Rimelig sikker på pappa og kompisene tok seg hardt av han når han dukket opp med meg.

Ellers har jeg beiset katta :p

Jeg tråkket på en spiker med vilje.. Den satt fast og det var SÅ vondt..

Også dyttet jeg nabojenta i en lek, så hu brakk hånda..

En annen gang lekte vi på en plass der de lagde gangtunnell under hovedveien og det var bygd opp en mur på sikkert 15-20 meter. Vi prøvde først å klatre opp, men gikk til slutt rundt og satte oss ned for å dingle med beina. En mann kom ut av huset sitt og ropte at om vi ikke kom oss ned så ringte han politiet. Vi stakk såklart og tenkte dumme mann som var så sur. :P Godt mulig han reddet livene våres. :P

Oh, vi lekte i en container med asbest!
Skjønner ikke hvordan de kunne la containere med asbest stå åpne for alle og enhver, hele døgnet. Flere rundt i hele borettslaget for de pusset opp.

Men hurra for 90-tallet..

Fant på mye kreativt...
Et eksempel er da vi lagde sement i kjelleren hos naboen, og fant ut vi skulle bruke trakt og...errrm...fylle endetarmen til nabojenta. :rolleyes:
Det var hennes idé, vel og merke.

What?? Og hva tenkte dere at dere kom til å oppnå med det? :P

Stjal spriten til pappa og rømte til storby for å drikke oss fulle. Jeg og to venninner. Vi hadde ikke tlf på oss heller. Jeg var 13. De andre 13 og 15 år.
Politi og alle leta etter oss. Ble funnet da.

Dette var rett etter Baneheia mordene.

Verste og dummeste jeg noengang har gjort

Stjal spriten til pappa og rømte til storby for å drikke oss fulle. Jeg og to venninner. Vi hadde ikke tlf på oss heller. Jeg var 13. De andre 13 og 15 år.
Politi og alle leta etter oss. Ble funnet da.

Dette var rett etter Baneheia mordene.

Verste og dummeste jeg noengang har gjort
Uff da :P

Kom på en til, lagde bombe.

På første nyttårsdag så samlet vi sammen raketter som ikke hadde sprengt, åpnet de og tok ut innholdet og laget vår egen hjemmelagede bombe. Fetteren min kastet den på st.hans bålet et halvt år senere. Da hadde dette ligget på rommet hans siden vi laget det.

Back
Topp