Hva er det dere gleder dere til med adventstiden og julen?

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
Hva er det dere gleder dere mest til? Hva er det som gjør denne tiden spesiell for deg? Eller er du en av de som gjerne kunne vært foruten denne maset? :)

Jeg gleder meg til mørke vinterkvelder, men fyr i peisen, levende lys, julemusikk i stua og koselige julefilmer! :) I tillegg synes jeg hele høytiden er veldig koselig, selv om det er mye mas, ville jeg ikke vært foruten.

Nå gleder jeg meg til snuppa vokset til og vi får laget våre egne koselig tradisjoner 

Gleder meg til julemusikk, duften av jul, pynte til jul, gjøre juleaktiviteter sammen med de to eldste barna, bake julekaker. Akkurat det maset og stresset på kjøpesentrene siste tiden før jul prøver jeg å styre unna så godt jeg kan;-)

Det koselige med adventstiden er alle forventningene, julemusikken, baking av pepperkaker, adventskalender til storebror, snøen (men ikke kulden) og at man endelig kan tenne litt stearinlys igjen.

Selve maset med julegaver osv kunne jeg sluppet unna men...

Nå gleder jeg meg til julaften og romjula for første gang på lenge, vi skal bare være hjemme!

Det er siste gangen vi skal på farten i jula med hund, to unger, gaver og bagasje. Det har bare vært stress altså. Ikke noe kos i det hele tatt, så nå gleder jeg meg til å lage våre egne tradisjoner.

Altså, vi inviterer familie hit, så får de komme de som vil være sammen med oss. Jeg håper mamma og broren min kommer iallefall.

Jeg gleder meg til stemningen og spente unger.
Til fyr på peisen, lukten av kongerøkelse, pynting av pepperkakehus,
baking og gavepakking.
Gleder meg til og med til stresset på kjøpesenteret jeg. Det hører
liksom med :D
Men en av de tingene jeg gleder meg aller mest til er å ha
juleverksted med ungene! I fjor måtte vi spise på stua fordi
kjøkkenbordet var dekket av papir, lim, glitter, og hobbystæsj
i dagevis. Tilogmed gubben lagde juletrepynt :D
Det koseligste med jula er jo tingene man gjør sammen <3

Og jeg gleder meg til å se på mannen og ungene når de setter
sammen og tester ut leker og spill de har fått i julegave <3

Gleder meg mest til å møte familie og la de være med Amina igjen :D
Og hvis mannen får hvert med gleder jeg meg til å se han stå på ski 

Jeg er desverre en av dem som kunne pakket kofferten og badet vekk hele julen! :P 
men det gleder meg å se at barna gleder seg! :) 

je elsker alt med jul, men gleder meg absolutt mest til å få opp alle lysene....
oxo gleder je meg til at julefreden senker seg med lukta av julemat, gran og røkelse i huset... oxo alle nissene a gittt...

je simpelthen elsker jula.....kunne vel vært uten alt handle hysteriet da men 

Liker stille og rolige kvelder med levende lys og snø ute. Men jeg gleder meg ikke til det kjøpepresset jula har blitt nå.

Juleverksted, julemusikk, julefilmer og koselige kvelder med stearinlys, snø ( forhåpentligvis). Juleforberedelser som å lage kort, julepynt, pepperkakebaking o.l.

Forventningene :) Ellers gleder jeg meg til snø, fyr i ovnen, brenne lys, kakao, pledd, julemusikk, julefilmer, adventskalendere og familiekos! Elsker julen :D

Jeg gleder meg til å kunne glede lillemann med sin første advendskallender, til å pynte til jul, handle julegaver og å se hva de som får gaver syns om det jeg har kjøpt.
Og jeg gleder meg til å se øynene på Erlend når han får se juletreet og alle gavene.Baking skal også bli kos med litt julemusikk i bakgrunnen :D

Elsker denne tiden:) Masse deilig innekos, pynte det fint i huset og ikke minst tenne kongerøkelse..Lukter juuul på lang vei:)

Jeg gleder meg til alt.. Stemningen, all koselig på tv'n, lysene ute, julepynten, maten.. alt alt alt :D

Gleder meg til å hente frem julepyntkassene mine og sette opp tre med lys på ute :) Vi pynter en del med utelys og har adventstaker i vinduer som vender ut mot veiene. Elsker å bake julekaker, lage adventskalender og pakke inn julegaver :)
Det jeg ikke syns er koselig er jul på senter. Jobber på et senter og hater sure kunder og stresset som er der. Skal bli skikkelig godt med en jul borte derfra :)
Ser frem til kvelder i sofaen med julefilmer og kakao og en storesøster i armkroken, og gleden av å se ansiktet hennes når hun får julestrømpe av nissen. Hun er ti år og tror enda på julenissen ;)

Back
Topp