Hva er det beste ved helg?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Her er det å få sove lenge, lørdagspizza og finne på noe med mann og barn :)

Tid med barne, tid til å lage god mat

Slippe å stresse om morgenen, spise frokost sammen, finne på noe sammen..

Før jeg fikk barn var det:
Sove lenge.. Fri fra jobb, sove lenge, kos med familie og venner og å sove lenge.. Sa jeg sove lenge?

Etter å ha fått barn:
Kos med familien, få hjelp av mannen til å passe snuppa og hjemmet...

At vi er hjemme alle sammen, trege morgener med en mini-frokost i sofaen foran Barne-TV før ordentlig frokost når alle i huset er våken, leke ute og besøke familie etc.

At vi står opp sammen, spiser god frokost og har koselig familietid :-)

Tid med familien og venner, god mat, tid og mulighet til å legge opp dagene som vi vil :-)

At samboern er hjemme på dagtid. Etter at han har vært hjemme sammen med meg siden ungene kom til verden(syv mnd), føles det litt rart at han er tilbake på jobb på dagtid

Tid med barna samtidig som vi har god tid!! Stemninga er rett og slett bare lettere og mer behagelig når det er helg :D
Og jeg som er alenemor med barnefri annenhver helg setter veldig pris på søvn og avslapning de helgene jeg er helt alene :):)

Åh, det er at mannen er hjemme med oss! :love7 Kaffe sammen om morgenen, han får være masse med datteren sin og det ser jeg at de har så godt av begge to :) potetgull er jo også en god ting med lørdager :D

Nå som jeg er i permisjon og jeg ofte får sove lenge, så må jeg si SNOOOOP! :P

Familietid, felles frokost og lunsj, gå i pysjen i timesvis og rett og slett slippe hverdagsstresset.

Back
Topp