Hva er det beste og verste...

Vbaby3

Blir kjent med forumet
...

Det beste med å være gravid må jo være at man får en baby ;) Ellers så føler jeg meg litt sånn "stolt" over å være gravid, så gleder meg til det er gått 12 uker og jeg kan hyle det ut :p Det verste er at jeg sover dårlig og er kvalm! 

Det beste er å kjenne spark og bevegelser, magen og at jeg får bli mamma igjen <3
Gleder meg masse til å fortelle jentene mine at de skal endelig bli storesøstre :)
Det verste er kvalmen og oppkast... og usikkerheten på om det kommer til å gå bra.

Det beste er det å faktisk endelig være gravid, å kjenne spark og å få en baby til slutt emoticon

Det verste er å måtte være gravid i 9mnd, noe kroppen min ikke er lagd for emoticon

Beste må være når magen blir stor å man kan kjenne liv :D
Verste må være den konstante kvalmen hvær dag :(

Det beste er å kjenne spark og ha gravidmage, og vite at jeg skal ha en baby til:) Og gleder meg super mye til å fortelle to prinsesser at de skal endelig bli storesøstre:) (Noe de har spurt om i et år nå, hvor tid vi kan få en baby:P haha:)

Det verste er usikkerheten om at alt går bra og kvalmen og puppene som er så ømme at det gjør vondt

Det beste er å kjenne spark og liv i magen.. kjempe festlig når det hikkes :p Det værste er halsbrann og den konstante frykten for om det går bra.

Det aller beste er å kjenne babyen sparke og slå og bokse og tumle rundt. Finnes ingen følelse som er lik. Det verste er kvalmen, usikkerheten fram til uke 12 og at jeg legger på meg.

Tatlelus skrev:
Det beste er forventningene som følger med en graviditet.. Hva kjønn, hvem er det, hvordan kommer babyen til å se ut??? Osv.. Det aller verste er vekta.. sist la jeg på meg 25 kg!! Men alt i alt er det såååå verdt det <3

Jeg la også på meg over 20 kg sist. Selv om jeg prøvde å spise normalt og sunt. Ikke noe kjekt! Men premien er jo fantastisk!

Det aller verste er bekymringer, og å klare å holde det skjult til uke 12. (Nå som det er nr 4 så blir magen fort stor, vises fort da jeg er ganske slank :s )
Det beste er selvfølgelig å få en liten en i armene til slutt :)

Negativt: Trøttheta.... Og mangelen på nok søvn..
At eg tar meg ekstra nær av ting, og blir så lett lei meg..... :'(

Det positive er magen. Håper eg får like flott mage som sist ;) :)
Og sparka!! :-D Det er så kult å sjå på magen når det er skikkeleg action inni der! ;p

Og så gledgruar eg meg til fødselen;) Håper den også blir som sist;)

Beste er når du føler liv :) Det og det og føde er en opplevelse for livet. Vondt men for en opplevelse.Resten av svangerskapene er ikke gøy. Har hatt to veldig tøffe svangerskap så krysser fingrene for at dette kan bli bedre

det beste er å kjenne sparkene, se magen vokse seg stor og endelig å få babyen ut:)
det verste er den konstante usikkerheten og redselen for at noe skal gå galt:/

Back
Topp