Hva er det beste og verste ved å være forelder?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Å være forelder kan by på både store gleder og store utfordringer. Hva mener du er det absolutt beste - og verste - ved å være forelder? :)

Verste må vel være alle bekymringer gitt. Det blir jo alltids noen uavhengig av alder egentlig. Man vil de skal ha det bra [emoji169]

Beste er vel kjærligheten man får. Om det så kan være en stor god klem fra 12åringen, før hu går utav døra. Eller 7 åringen som enda vil kose i senga litt og da kiler vi hverandre litt på ryggen før sovetid og forteller alt det gode som har skjedd iløpet av dagen. Selv om enkelte dager kan man krangle, så vet jeg at klemmer og kos får jeg som regel alltid. Aldri noe langsint i hus [emoji169]

Det beste er all kjærligheten og gleden du får fra barna ❤️ Det verste er alle bekymringene

Verste er definitivt bekymringene. Og de er mange, og fler blir det sikkert.

Beste er å se utviklingen. Fra å være en liten fugleunge på litt over 1 kilo til og utvikle seg til en søkende, smilende og fornøyd baby på nesten 5 kilo. Gleder meg til fortsettelsen :)

Som skrevet over, bekymringene er klart det værste. Ingen forbereder deg på det når man blir foreldre. Det beste er kjærligheten, følge utvikling, se gleden de har over livet og enkelte ting de interesserer seg for.

Værste må være da man kjefter og smeller og angrer seg etterpå.
Eller når man tar feil , for feil søsken skylden osv.
Det synes jeg er værst. Er så lite bekymra, så tror det må skje noe alvorlig om jeg skal bli bekymret.

Beste er jo all den latteren og gleden , alle de små tingene. At barn glemmer så fort (misforstå meg rett)
Glede å se de ha det bra, når de sover haha....

Verste: Engstelsen for at noe skal skje med dem , skade, sykdom osv:(

Beste: Den altoppslukende kjærligheten for dem. Ville gått igjennom ild og vann for dem:Heartbigred

Verste er vel at man går med hjertet på utsiden av kroppen fra den første er født.
Det beste er kjærligheten [emoji173]️

Beste er kjærligheten. Verste er søvnmanfel

Beste er kjærligheten man føler for de og all kjærligheten man får tilbake. Verste er beskymringene...som nå når guttungen våkner skriker i smerte , mamma hjelp meg og tar seg til kneet og foten. ( skjedd noen ganger før)Mest sannsynlig voksesmerter, men slår meg ikke til ro med det likevel. Så da blir det barnelege på mandag. Passe på gulla❤️

Back
Topp