Hva er det beste og verste med....

Tar iallefall all for mye tid ;-) men liker at det stort sett alltid er noen med erfaringer angående det man lurer på.

Kjekt å ha kontakt med andre med barn. Føler seg ikke så alene :)

Beste:
Lærerikt
Sosialt
Jeg får lufte tanker og frustrasjon til mennesker som forstår ;) (mannen er håpløs å snakke med til tider, så da er det godt å være her)

Verste:
Stjeler mye tid

Lærerikt
Herlige folk
Fått nye venner
Fine premier
Gøye utfordringer
Tror jeg har fått utvidet horisonten min litt

Tidstyv til tusen :p

Det beste er at man deler erfaringer. Hyggelig at folk setter pris på at man har hjulpet de med noe. :)

Og så bruker jeg aaaaalt for mye tid her. :p

Det beste må være at man får mye støtte og oppmuntring her. Mye kunnskap deles blant oss.

Det værste er når man må bruke hele kvelden på å oppdatere seg fordi man var litt opptatt på formiddagen :p Nei da.. Det værste må være de gangene det blir dårlig stemning pga diskusjoner og når man føler seg angrepet fordi man har svart ærlig på en tråd.

Beste er at det er et godt forum. Diskusjonen er gjerne god og i en grei tone. Har vært på div andre forum, der jeg har vært redd for å opprette tråder fordi folket der inne kapper huet av deg kjapt.. sånn er det ikke her ♡

Dummeste er at det er avhengighetsskapende :p

Det stjeler sykt mye tid.

Men jeg elsker å prate med alle her inne :) og blitt kjent med flere jeg ikke ville vært foruten:)

Beste:
Man føler seg ikke alene
Mange å dele erfaringer med
Masse kunnskap og læring
Msn blir kjent med masse herlige folk

Verste:
Man blir avhengig og bruker mye tid her inne!

Lærerikt og sosialt (når man ikke har mulighet til å komme seg ut ved feks svangerskapskvalme eller alenemor med sovende barn).

Tar alt for mye tid.

Back
Topp