Hva er det beste du vet med å være mamma?

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Jeg elsker at jeg kan leke i sanden på stranden uten rare blikk, varme klemmer og snørrete nuss, armer rundt halsen når den lille kroppen ikke vil gå lenger, høre ordet "mamma" som liksom bare er mitt når det kommer fra han :-)

Små knuseklesmmer der han hopper oppå meg -bokstavelig talt -for å gi meg en kos. Å se de strålende øynene hans når han våkner om morgenen, der han også prøver å vekke meg med verdens største glis.
Å se han bli større, flinkere og tilsvarende stoltere for hver ny ting han mestrer selv.
Å vite at jeg har ekstremt mye makt når det kommer til å gi han den lykkelige barndommen han fortjener og å se han virkelig trives. Det er den største kjærligheten man kan oppleve ♡

Herlige blikk, små hender, at noen er helt avhengig av meg.

Og få lov til å gjøre barnslige ting :)

Barnelatter, kyss og klem, gode ord, følelsen av å bli stolt bare av å se på barnet:) Og det som piksi sier: å få lov å gjøre barnslige ting!:)

Den altoppslukende kjærligheten til barnet man har grodd og båret frem. Følelsen kan ikke beskrives.

Og se han smile og å høre han le :) Og å glede seg sånn til hva framtiden bringer, skape tradisjoner og la han oppleve verden :)

Jeg liker det meste med morsrollen. Men høytider er virkelig blitt bedre etter jeg ble mamma. Julen er helt magisk ♡

Jeg liker det meste med morsrollen. Men høytider er virkelig blitt bedre etter jeg ble mamma. Julen er helt magisk ♡
Åh så enig! Hele desember i grunn! Barne tv ser vi sammen, er så koselig!:-)

Når lillegutt kommer bort og gir meg en skikkelig gnureklem, se når han fryder seg over små og store ting. :-)

Back
Topp