Hva er det beste du vet for tiden?

Krølle88

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Juliknøttene 2022
Har du noe du bare MÅ ha?

Mine cravingser skifter hele tiden. Men har gått mye i rundstykker med valmuefrø, brelett og ost eller makrell i tomat. Agurk har det og gått mye av.. :D

Og nå i disse juletider GRINER jeg over roastbiff :( Eg MÅ ha roastbiff snart! Det beste hadde vært å født FØR 17 Mai. Sånn at man kan bruke hele 17 på å stappe ansiktet sitt i spekemat og roastbiff :blob5:blob3:laughing002

Og nå i disse juletider GRINER jeg over roastbiff :( Eg MÅ ha roastbiff snart! Det beste hadde vært å født FØR 17 Mai. Sånn at man kan bruke hele 17 på å stappe ansiktet sitt i spekemat og roastbiff :blob5:blob3:laughing002

Savner ikke roastbiff, men fenalår!!! Herregud så lyst jeg har på å spise fenalår! Håper hun kommer før 17.mai. Haha

Leverpostei er det eneste som er in av pålegg her for tiden.

Varme rundstykker med smør og gulost.
Grovt brød med prim
Jordbær yoghurt

Klementiner må jeg ha hver dag, opptil flere ganger om dagen :p Knekkebrød med smør, brunost og gulost er fantastisk :playful:

I tillegg har jeg perioder der salt lakris er umulig å unngå :bag: spesielt IFA eller heksehyl må være med i veska..men prøver å ikke spise så mye av det.

Litago uten, dagen er ikke komplett uten, alternativet er styrk med kakao ;)
Og appelsinjuice til lunsj..

Har ikke hatt noe craving på mat, men har endelig fått i meg grovbrød igjen, dansk rugbrød, så får se hvor lenge det er spennende :happy:

I dag sto jeg over appelsinjuice til lunsj og gikk for eple i stedet for, spørs om det blir byttet til dem fremover :happy:

Back
Topp