hva er det beste å få i en gavekurv

lucillen

Elsker forumet
Jeg synes at en av det fineste gavene må være en slik gavekurv med diverse ting i [:)]

Hva synes dere er det beste å få i en slik kurv ?

Eller har dere gitt noen en slik spesiell gave og hva puttet dere i kurven ?

Ønsker mange gode ideer [:)][:)][:)]

Jeg var forlover for ett par år siden, og brudeparet fikk en slik kurv av meg.

Kurven var fyllt med en god rødvin, duftlys, hjertesjokolader, kjærlighetste, massasjeolje, massasjebok og ett par hjemmestrikkede kjærestevotter! I tillegg hadde jeg bestilt ett spesiallaget bryllupskort til dem! Den komplette gave for å pleie kjærlighetslivet <3

Noen såper, kanskje en parfyme.
Hjemmelagde kjeks og/eller karameller.
En liten blomst.
Kryssord blad.
Vin eller øl.
Sjokolade.

Her skal vi gi det til svigers, og skal fylle den med:

God vin
stearinlys
hjemmelaga drops
gavekort på resturant
sjokolade
kaffi

også fotografbilde av jenta vår![:)]

Takker for mange gode ideer [:)]

Ønsker flere ideer [:)][:)][:)]

* dytter * litt [:)]

[:)]

hmm...

Sjokolade
Noen blader
Fine lys
Kremer
Dusjkremer
Vin kanskje..

mange flotte ideer [:)] takk takk takk [:)][:)][:)]

* dytter * denne litt opp igjen [:D]

Body Shop dusjsåpe, de lukter så godt og minner meg alltid om den personen jeg fikk den med når jeg dusjer [:)]

Har gitt bort mange sånne og har hatt oppi: Hjemmelaga julekaker (forskjellige typer), sjokolade, glass eller krukker med godteri den personen liker, vin, blad/kryssordblad, teppe, kaffe, te, syltetøy, ost, kjeks, bok, bilde, tøfler, såper, kremer og ting som er typisk for den personen ( kule magneter, skilt med koselig tekst, og andre kule småting) Her har det blitt tatt veldig godt imot og jeg skal lage noen i år og.

Selv kunne jeg fikk en med noe av dette oppi:
sjokolade
marsipan
strikka sokker
gode votter
te
lys
bok
såper

Det er mye man kan ha i en sånn kurv, man må bare se ann personen.
Jeg hadde satt pris på:
Et blad, dvd, hobbysaker, nye lester/sokker, fotbad, godteri, te/kakaoposer, hjemmelagde kjeks eller noe, kroppspleie av forskjellige typer, hvitvin, kanskje en hjemmebrent cd med god musikk, eller masse andre forskjellige ting.

Back
Topp