Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Samme her.. Bare at jeg er ikke hjemmeverende egentlig. Er tilkallingsvikar i barnehager, men det er ikke mange oppdrag å få om dagen. Blir mye tid til å gå hjemme å tenke ja. Jeg prøver å dra steder med sambo og lillegutt.. Prøver å være ute en del :)
Tide går ganske sakte akkurat nå ja synes jeg.. Men nå skal mann og barn ha sommerferie snart, så da blir det litt turer hit og dit, og vips - så er det august og tid for tidlig UL! Og bare alt er som det skal på tidlig UL, så tror jeg tiden kommer til å rase fort framover! Jeg elsker høsten, og månedene før jul! Begynner å glede meg til jul allerede i oktober, hehe.. Og når jula kommer, ja da har vi jo termin snart!
Er glad vi reiser på ferie i tre uker på torsdag, da kommer tiden til å fly avgårde :D Så er det to uker hjemme, før det er to nye uker på ferie, plutselig så er det slutten av august, og bare få uker til ordinær UL :)