Hva er det å finne på mens vi venter?

min engel skrev:

Hvordan får du tiden til å gå?
Eg kjeder meg masse.Er hjemmeværende og småen er har sommerferie fra skolen. Sågår mye hjemme å bare tenker på alt.

Tips til ting å gjøre??

Samme her.. Bare at jeg er ikke hjemmeverende egentlig. Er tilkallingsvikar i barnehager, men det er ikke mange oppdrag å få om dagen. Blir mye tid til å gå hjemme å tenke ja. Jeg prøver å dra steder med sambo og lillegutt.. Prøver å være ute en del :)

Tide går ganske sakte akkurat nå ja synes jeg.. Men nå skal mann og barn ha sommerferie snart, så da blir det litt turer hit og dit, og vips - så er det august og tid for tidlig UL! Og bare alt er som det skal på tidlig UL, så tror jeg tiden kommer til å rase fort framover! Jeg elsker høsten, og månedene før jul! Begynner å glede meg til jul allerede i oktober, hehe.. Og når jula kommer, ja da har vi jo termin snart! 

Er glad vi reiser på ferie i tre uker på torsdag, da kommer tiden til å fly avgårde :D Så er det to uker hjemme, før det er to nye uker på ferie, plutselig så er det slutten av august, og bare få uker til ordinær UL :)

Får bare være tålmodig og vente. Reiser på ferie om to uker , så da går jo tiden fort og når eg kommer hjem igjen så er eg jo blitt 10 uker

Back
Topp