Hva er deres unnskyldning?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi er invitert på middag på lørdag. når jeg er gravid pleier jeg å unngå sånne anledninger for føler aldri noen unnskyldning er god nok for meg til å la være å drikke alkohol! Alle skjønner det med en gang jeg sier nei. Men vi takket ja for lenge siden. Jeg drikker alltid alkohol i sosiale sammenhenger.. Så her trengs det en god unnskyldning! Vi skal ikke bruke bilen, så det er ikke noe jeg kan si, i tillegg er hun lege hun vi skal til så hun vet liksom alt om antibiotika og alkohol og at det er en myte. Hva sier dere? Eller har dere noen tips?


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Eg drikke aldri nesten så har ikkje den problemstillingen.. Kansje ha med alkoholfri vin?

babyjente 27 Juli ♡
 
Sist eg va gravid var d noen som helte alkoholfri vin øve på gamle vaskete vinflasker :P

babyjente 27 Juli ♡
 
Det er egentlig en god idé, i og med de som skal være der alle har små barn så kjenner de nok gjerne til de alkoholfrie vinene, men jeg får bare tvinge samboer til å drikke en hvitvin på fredag så jeg kan bruke den flasken på lørdagen ;) Takk for tips! Egentlig litt rart å ha med seg vin når vi er invitert på helaften,men det får bare være :P
 
Kan du ikke bare kjøre da? Blir rart å ta med vin ja, det hadde blitt oppfattet som merkelig her


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er invitert på middag på lørdag. når jeg er gravid pleier jeg å unngå sånne anledninger for føler aldri noen unnskyldning er god nok for meg til å la være å drikke alkohol! Alle skjønner det med en gang jeg sier nei. Men vi takket ja for lenge siden. Jeg drikker alltid alkohol i sosiale sammenhenger.. Så her trengs det en god unnskyldning! Vi skal ikke bruke bilen, så det er ikke noe jeg kan si, i tillegg er hun lege hun vi skal til så hun vet liksom alt om antibiotika og alkohol og at det er en myte. Hva sier dere? Eller har dere noen tips?


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Si at du drakk for mye vin dagen før og har hodepine og har tatt 3 paracet så du vil ikke drikke.
 
Jeg drikker 1 gang i året så slipper heldigvis det problemet :)

Og røyken har jeg sagt lenge jeg skulle slutte med så slapp inna spørsmål der og :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg også sier mer "nei takk" enn "ja takk" til alkohol, så det tror jeg ingen stusser over. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan du ikke bare kjøre da? Blir rart å ta med vin ja, det hadde blitt oppfattet som merkelig her


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe nei , det er i nabolaget!


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Back
Topp