hva er deres topp 3 navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
lurer på hva som er dine topp 3 jente og guttenavn :)

fyr løs!

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 2

jente

Ashley
Caitlin
Mckenzie

Gutt

Liam
Casey
jason

Gleder meg til å finne ut hva "mandelpoteten" er! :)

favorittnavnet mitt til jente er Liselinn og Synne. (men en nær bekjent heter liselinn så det utgår,,,)
Gutt er vanskelig!! Men vi begge liker Håkon veldig godt og det klinger bra med etternavnet

Gutt er vanskelig men vi liker begge

Aksel og leander.

Hvis vi får jente blir det nok Thea Marie:) det har jeg hatt lenge:)

favorittnavnet mitt til jente er Liselinn og Synne. (men en nær bekjent heter liselinn så det utgår,,,)
Gutt er vanskelig!! Men vi begge liker Håkon veldig godt og det klinger bra med etternavnet
Håkon er et flott, og sterkt navn.

Liselinn var for meg helt nytt, men kjempesøtt :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Uff, har ikke engang begynt å tenke på navn enda. Det er så vanskelig å bestemme seg! Særlig guttenavn har alltid vært ekstra vrient, og nå har vi jo brukt opp favorittene både på gutte- og jentesiden.

Navn er skikkelig vrient synes jeg.
Skal i dag ut å handle ei navnebok og se om ikke det er noen navn jeg faller for.
Foreløpig er det ingen navn som har klinget i mitt hode enda som DET navnet....
Men det er lenge til enda, så vi skal vel klare å finne noe før bøllefrøet kommer i juli :p

mathias
leander

linnea
mathea
nora
leah

Jeg synes det er mange navn som er veldig fine. Og veldig forskjellig hva som passer ulike barn. Har brukt 2 av mine favoritter på jenter alt, men skriver det ikke her, da det vil røpe hvem jeg er for noen andre på forumet her da jeg kjenner ei som er her.

Hmm.... Har så mange jeg liker jeg!

Isak
Jakob
Noah
(Jeg høres virkelig bibelsk og religiøs ut,noe jeg i grunnen ikke er :-) )
Håkon
Jonas
Aslak

Nora
Marie
Hedda

Men slettes ikke sikkert det blir noen av disse, er veldig usikker :-) og har mange flere enn disse på lista... Vurderer også litt dobbeltnavn,men tror vi faller på enkelt fordi vi sammen har to etternavn.

Ja sidet.. Blir vanskeligerer og vanskeligere for hvert barn... Jentene her slutter med A og gutten med S. Så det blir nokk et navn med A ending eller S.. :)
Liker Mattis,Linus,Viljar,
Jentenavn aner eg ikkje...

Andre navn eg liker godt er
Karelia,Amelia,Elea,Matea,Milla,Sikke,Tilde,Tilla,Adele,Lilly
Mateo,Nathaniel,Rio,Bjørnan,

Jentenavn:
Kine Sofie
Aurora
Elvira

Guttenavn har gubben fått bestemme ;) Så har blitt enige om Kine Sofie om det blir jente :) Å blir det gutt så¨blir det Christopher :)

Back
Topp