Hva er deres tanker om epidural?

junibebi89

Gift med forumet
Jeg har noia for det, pga hendelser folk har blitt lamme :eek: :(.. jeg vil ikke bli lam.... :$
 
Jeg vil ikke ha! Men må man så må man. Mer enn det har jeg ikke tenkt ;)
 
Samme som sist, tar det som det kommer :) prøver så langt som mulig uten, men blir det like langdrygt og jævlig som sist skal jeg ha denne gangen også.
 
Jeg skulle absolutt ikke ha forrige gang. Og mange trenger jo heller ikke, eller rekker ikke.. Takka nei flere ganger. Tilslutt fikk jeg beskjed om å bare ta det, og det var himmelen:) sovna til og med litt før pressriene satt inn! Jeg Skal ha det om mulig denne gang også! Sliten etter lang fødsel og nytt barn som ikke nødvendigvis sover når du trenger å sove oSV, så tenker at all hjelp er god hjelp:)
 
Det e no veldig sjelden og uvanlig at det går så gale at en blir lam!! Heldigvis! ;-)

Eg hadde bestemt meg for å ta det som det kom forrige gang og endte opp med både epidural og spinal!
 
Jeg har tenkt til å ha det. Jeg har lest en del om det og det er svært sjelden ( i Norge) at det blir noen komplikasjoner i ettertid pga epiduralen :) Så jeg tar sjansen :)
 
Vanligst med spinal på keisersnittene vel?

Jepp, men jeg har hatt begge deler :) Foretrekker spinal.
Hadde epidural med vesla siden jeg var i fødsel med henne og hadde fått den for å sove litt ;-) Hadde jo en langdryg greie der som strakk seg fra søndag formiddag til torsdag kveld, da ble hun hentet ut i en fart.
 
Jepp, men jeg har hatt begge deler :) Foretrekker spinal.
Hadde epidural med vesla siden jeg var i fødsel med henne og hadde fått den for å sove litt ;-) Hadde jo en langdryg greie der som strakk seg fra søndag formiddag til torsdag kveld, da ble hun hentet ut i en fart.
Oi! Det er en lang stund! Kjære tid.
 
Oi! Det er en lang stund! Kjære tid.

Det dro ut ja :p VIRKELIG..
Så kom jo dødsangsten da de løp av gårde med meg i sengen og mannen på slep..
Kan trygt si at jeg IKKE gleder meg til juni..
Verste er lydene, nesten så jeg vurderer å spørre om jeg kan ha musikk på øret..
Er det lov?

#UnnskyldTRådKupping
 
Jeg ville ikke ha. Men det pga at bedøvelsen kan gå inn i fosteret! De er så proffe til å stikke så med mindre du rykker til anser jeg det som trygt for mor.

Ble tvunget til å få to etter lang fødsel men ingen av dem virket på meg dessverre
 
Jepp, men jeg har hatt begge deler :) Foretrekker spinal.
Hadde epidural med vesla siden jeg var i fødsel med henne og hadde fått den for å sove litt ;-) Hadde jo en langdryg greie der som strakk seg fra søndag formiddag til torsdag kveld, da ble hun hentet ut i en fart.
Ååååh herlighet, trodde min var langdryg :p *føler meg plutselig pinglete*
 
Har klart meg uten, og det var veldig fint å være på beina på vei i dusjen 30 min etter fødsel :) Jeg var redd for at det skulle ende opp med å stanse fødselen og så ende med keisersnitt så det var god motivasjon for meg :)
 
Ååååh herlighet, trodde min var langdryg :p *føler meg plutselig pinglete*
:laughing001
Jeg tenker at alle som føder er superhelter etter den greien der, uansett måten de kommer på og tempo.
Men, glad jeg slippe å gjenta den uken og at jeg nå bare møter opp og småen kommer kjapt.
Men siden jeg hadde hatt KS 2 år og 9 mnd tidligere så kan jo det ha vært en medvirkende årsak til at det ble som det ble..
 
:laughing001
Jeg tenker at alle som føder er superhelter etter den greien der, uansett måten de kommer på og tempo.
Men, glad jeg slippe å gjenta den uken og at jeg nå bare møter opp og småen kommer kjapt.
Men siden jeg hadde hatt KS 2 år og 9 mnd tidligere så kan jo det ha vært en medvirkende årsak til at det ble som det ble..
Jeg er veldig spent på denne gangen, siden det endte med ks sist. Håper de tar babyen tidligere om de ser at det utvikler seg på samme måte.
 
Back
Topp