Hva er deres syn på

*~Trine~*

Gift med forumet
en pappa som ikke ringer i løpet av 14 dager, å prater med barna sine på 7 og 9 år?[8|]

Er 50/50.. 14 dager hos mamma, 14 dager hos pappa

min pappa ringte meg ikke noe særlig fra hver gang jeg var hos han. Var der bare annenhver helg da, men uansett... Synes igrunn det var helt greit jeg da.. Jeg kunne ringe han når jeg ville, og var det noe ringte han[:)]

uansvarlig og egoistisk

Jeg hadde ikke tenkt over det.. Eller tenkt at da var han vel en del opptatt.. Ungene er jo så store da at de kan ringe til ham hvis det er noe..

jeg ringer selv barna mine 2 ganger i uken[:)] både for min del å for demmes del.. er godt å høre stemmen demmes, å vite at dem har det bra, å at dem skal vite at mamma bryr seg[:)]

den eldste har egen telefon, men faren setter ikke inn penger på den, å tar heller ikke kontakt[8|] hva sal han liksom med telefon da[8|]
jeg setter inn når dem drar til faren, sånn at sønnen min(å dattra mi) kan kontakte meg om det er noe.. å det har han gjort.. om han hadde vært lei seg, å ellers om dt var ting han ville lufte ut..

Ja... faren er ego.. bryr seg kun om seg selv.. defor bor vi ikke sammen...heldigvis.

Back
Topp