hva er deres symptomer

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Så jenter ;) hva er deres symptomer ?????

Jeg er veldig trett hele tiden, og sulten! Har ømme bryster (fikk det først i går). Voldsomt med luft i magen!! Jeg merker også forandringer og stikkninger i korsryggen og livmor-området (om jeg kan kalle det det) :D Jeg har hetetokter av og til, og merker selv at jeg er veeldig hormonell til tider... Håååper bare kvalmen holder seg unna her!

Jeg er ofte kvalm på morgenen og har liten matlyst. Jeg har ømme pupper og i går begynte jeg å få såre nippler i tillegg. Jeg har en god del murringer og til tider skikkelig luftsmerter >< som nevnt over her så har jeg også endel murringer i korsryggen :)

Sitter på appen ;)

Uggen / kvalm på ettermiddag og ut ( hatt d sia forrige tirsdag)
puppene e større og ømme, trur de e blitt liiiitt mørkere i ringen
Myyyyye luft i magen, i allefall på i kvelden, ser jo minst 5 mnd på vei ut.
kjenner at d strekker seg litt i lysken

Uggen / kvalm på ettermiddag og ut ( hatt d sia forrige tirsdag)
puppene e større og ømme, trur de e blitt liiiitt mørkere i ringen
Myyyyye luft i magen, i allefall på i kvelden, ser jo minst 5 mnd på vei ut.
kjenner at d strekker seg litt i lysken
murringer

Jeg er veldig trøtt, og endel kvalm. I tillegg så har jeg mistet matlysten totalt.. Og har en del luftsmerter.

Men jeg regner med at jeg skal klare å finne noen ting som jeg klarer å få i meg. Det eneste jeg har lyst på er hvitløksbaguetter. :D He he

Her er det lite å melde .. Tissetrang og ømme bryster .. Og hadde metallsmak i munnen hele forrige helg, men det er heldigvis over.. Ellers så kjenner jeg ingenting til graviditeten .. Helt likt som sist. :) Håper det fortsetter slik.

ingenting!!!
så jeg håper det snart kommer noe, alt er hjertelig velkommen her, skal ikke klage :) bare glede da...
til og med kvalmen ;)

Er veldig trøtt, småkvalm og konstant sulten.. Og må tisse veldig ofte. Også er jeg ikke helt stabil i humøret;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mye murringer i magen. Litt som mensensmerter. Ligger med varmeflaske på kvelden for å lindre litt.

Ømme brystvorter, men det har jeg hatt siden 2/3 dpo.

Appen <3

Masse murringer, såre brystvorter å suuuulten :(

Jeg har konstant mensenmurringer i korsryggen. Ganske frustrerende egentlig, fordi jeg klarer ikke tenke på noe annet. Litt vanskelig å jobbe denne uka da. Og så kjenner jeg at jeg har pupper. De er ikke direkte vonde, men jeg kjenner at de er der. Litt småkvalm.

Kvalmen baaaah ..,

Back
Topp