Hva er deres symfemål?

lihhhnn

Elsker forumet
Var hos jordmor nå, å hun ble så sjokkert over at jeg har så høyt symfemål.

Hvilken uke å hva er symfemålene deres?

Jeg er 37+1 å symfemål på 39.

Her har sykehuset sluttet å måle da det er så høyt alikevell!
Er det høyt så henviser hun deg vell til vekstestimering?
Her er baby helt perfekt i str asså :) selv om magen står på spreng :p

37+3, 36 cm.

du ligger vel over normalfeltet da, men følger du kurven din fra tidligere?

38+1 og 36 cm.

Hadde ultralyd forrige fredag og da målte de til 49 cm lang og 2800 gram. Fikk ingen estimering for fødsel.
Var ikke noen grunn til disse målingene, men jeg bor i Spania så virker som det er standard rutine her.

Alle mager er vel forskjellige og det viktigste er at man følger sin egen kurve. Jeg var 34 cm når jeg målte hos jordmor på fredag. Da var jeg 36+4. Er det store avvik blir man vel som sagt her sendt på måling på sykehuset. :)

Er 39+3 og ble målt til 33cm i dag :)

37+4 i dag, og ble målt i går til 34 cm.

Det har gått litt ned for jeg har ligget litt over den røde streken hele veien, men på de to siste målingene har jeg ligget sånn ca på den røde streken. De har ikke vært noe bekymret for det.

ImageUploadedByBV Forum1482247547.801952.jpg
Ett lite hopp på 2 uker.

38+2 og 31cm.

Jeg var på ultralyd idag for sjekk, de sa det var vekstavvik på -14%. Så jeg må tilbake på tirsdag og få ny ultralyd for å se etter endringer, om ikke så blir det vurdering om igangsettelse [emoji15]

Mitt var 38 cm på mandag(36+5), og hadde da økt 3 cm på 1 uke. Ble henvist til glukosebelastning og ultralyd senere denne uka. Krysser fingrene for at jeg ikke har fått svangerskapsdiabetes

Ble målt i dag 35+2 til 32 cm. Jeg har vekstavik på -12% men følger likevel min egen kurve men må på ny ultralyd om 2 uker bare får å være sikker på at han vokser :)

36+4 og ble målt til 34cm idag. Var det mye tro

Sånn ser min ut :)
0db69606f7eb65082523702b6a314d92.jpg

Back
Topp