Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det å.Jeg skal ha orden i smørboksen, ingen dype hull her altså!Får fnatt når sambo eller besøk graver kniven ned midt i..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Jeg må bruke sokker på vrangaEllers så kommer den søm fliken borti lilletåa, får fnatt!
Har begynt å samle på Hello Kitty sokker fra H&M, de har ikke den fliken, dessuten er de for fine til å snu på vranga
![]()
Det var ikke litt eller detJeg har også en ting for plasseringa i oppvaskmaskinen, til mannens store fortvilelse..Han er storfornøyd med å ha studd den full, og jeg sukker inni meg for det er jo så mye som står "galt" der inne....
Men har lært meg at det ikke hjelper å si noe til han, for da gidder han jo selvsagt ikke å gjøre det heller, hehe
Da jeg gikk gravid med forrige, fikk jeg også noen sæææære ideer... Når jeg steiker kjøttdeig (noe jeg endelig har klart å gjøre igjen uten å bli kvalm av lukta), står jeg og piller vekk de ekle bruskbitene. De er enkle å oppdage for et trent øye, haha!!![]()
Knekker jeg egg til eggerøre, omelett, pensling el.l. hvor man ser gulfargen, skal det hvite greia ved siden av eggeplomma vekk.. Ekkel sak det der...
Samme med det hvite på klementiner og appelsiner, bort med det
Har ikke klart å legge fra meg den uvanen der etter forrige svangerskap heller, for jeg synes jo i grunnen de tingene er ganske kjasne uansett..
På tørkesnora liker jeg helst at et plagg har samme farge på klesklypa, og det skal gjerne sorteres etter størrelse. Lillemor sine plagg i str. 98/104 kan liksom ikke henge sammen med mannens gensere i XXL..
Vær så snill å fortelle meg at dette bedrer seg med årene..?! ;D Jeg har nok en haug til av sære vaner/uvaner, men det var disse som dukka opp i hodet mitt først da jeg begynte å tenke etter, hehe..
Det der erter han meg for enda, selv om det er noen år siden nå.. Jeg har også en ting for plasseringa i oppvaskmaskinen, til mannens store fortvilelse..Han er storfornøyd med å ha studd den full, og jeg sukker inni meg for det er jo så mye som står "galt" der inne....
Men har lært meg at det ikke hjelper å si noe til han, for da gidder han jo selvsagt ikke å gjøre det heller, hehe
Da jeg gikk gravid med forrige, fikk jeg også noen sæææære ideer... Når jeg steiker kjøttdeig (noe jeg endelig har klart å gjøre igjen uten å bli kvalm av lukta), står jeg og piller vekk de ekle bruskbitene. De er enkle å oppdage for et trent øye, haha!!![]()
Knekker jeg egg til eggerøre, omelett, pensling el.l. hvor man ser gulfargen, skal det hvite greia ved siden av eggeplomma vekk.. Ekkel sak det der...
Samme med det hvite på klementiner og appelsiner, bort med det
Har ikke klart å legge fra meg den uvanen der etter forrige svangerskap heller, for jeg synes jo i grunnen de tingene er ganske kjasne uansett..
På tørkesnora liker jeg helst at et plagg har samme farge på klesklypene, og det skal gjerne sorteres etter størrelse. Lillemor sine plagg i str. 98/104 kan liksom ikke henge sammen med mannens gensere i XXL..
Vær så snill å fortelle meg at dette bedrer seg med årene..?! ;D Jeg har nok en haug til av sære vaner/uvaner, men det var disse som dukka opp i hodet mitt først da jeg begynte å tenke etter, hehe..
Jeg sorterer klær til vasking i riktig farge, dvs svart for seg, rød+lilla+mørkerosa sammen, mørkeblå+grønn+mørkgrå sammen, lyseblå+lysegrønn+lysegrå sammen, hvitt for seg. Det var bare klær. Så har jeg hvit kokvask, mørk kokvask og farget kokvask for seg, ullvask (naturligvis en mørk og en lys) og "annet" for seg. Det blir noen hauger når jeg sorterer!
På snora/stativet henger jeg sønnen sitt for seg, sammen med sokker (fordi de er "kortere" og mitt og mannen sitt for seg for de er lang. Alt ristes godt og henges opp "ordentlig". Mannen gjør det feil, så jeg må gjøre det selv!