Hva er deres planer i dag?

MammaTilAndreas

Glad i forumet
Ja, hva skal dere i dag?

- Vi skulle egentlig på middag hos svigers, men vet ikke om jeg gidder det! Lillegull hadde sin ørtende våkennatt, og gubben sover enda (på sofaen) - skal nevnes det at han sa at han skulle ta gutten halv ti!! Men håper han våkner snart, så humøret mitt går opp litt :D

sambo var ute igår så då må eg legge meg no når w skal sove:p får ikkje sove når han er ute:/:p hehe.
så skal eg å vaske på kontoret. må spe på inntektene litt;)
så skal vi bare slappe av idag

skal på besøk til svigers idag, for første gang.[:)]

så blir det et klessorteringsprosjekt her

ORIGINAL: Woolfmother

flytte resten. mangle motivasjon![:'(] men i morgen er det unnagjort... heldigvis. hater å flytte. virkelig HATER!!!! det er HAT!!

Skjønner deg veldig godt! Glad jeg er ferdig med den flyttingen :D

I dag blir det litt rydding og vasking av sengetøy.
Skal og på middag til svigermor i dag... godt å slippe å lage mat og .. hihi[:D]

ORIGINAL: minni01

I dag blir det litt rydding og vasking av sengetøy.
Skal og på middag til svigermor i dag... godt å slippe å lage mat og .. hihi[:D]

Ja, det var tanken min i dag også :D

Vi skal til søsteren min, pappan vår kommer til middag[:)]

Ha en fin dag alle sammen!!

Må bare spørre jeg, er den signaturen din HI meninga skal være morsom? [:D][8D] Altså "ta" rettskrivningspolitiet? [;)] 

Forøvrig skal vi ingenting her i dag. Kos oss med god middag og leke med snuppa.

ORIGINAL: Labambie

Må bare spørre jeg, er den signaturen din HI meninga skal være morsom? [:D][8D] Altså "ta" rettskrivningspolitiet? [;)] 

Forøvrig skal vi ingenting her i dag. Kos oss med god middag og leke med snuppa.

Hva betyr HI?

Skal på juletrefest med barnehagen i dag !![:)]
gleder meg ikke, men blir kjekt for småtten..

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Hva betyr HI?

HI, hovedinnlegg eller den som skriver hovedinnlegget. Altså deg. [:)]

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Hva betyr HI?

HI, hovedinnlegg eller den som skriver hovedinnlegget. Altså deg. [:)]

HAHA! ;D Da må jeg spørre, hva er galt med signaturen min? Kan være jeg som er stuupetrøtt, for jeg ser det ikke :D

Ingen store planer, skal bare ha visning på huset vårt.

Haha, nå sitter gubben og sønnen å flirer av meg! Måtte vise han signaturen min :D

Vi er to vennepar som skal til et tredje på pizza. Alle har småbarn, så da skal vi kose oss med mat, prat og lek. [:D] Etterpå må vi fylle ut søknadsskjema til NAV ang forsldrepenger [:'(] Kjedelig men viktig.

Back
Topp