Hva er deres planer i dag?

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg skal snart dra avgårde å hente guttungen i bhg, for så å dra til en venninne på pizzakos sammen med guttene hennes :)
Men først, klesvask...

Klare å puste meg gjennom dagen fra sofaen:-(

kos deg med pizzakos!

Takk:) Kvalmen har endelig sluppet taket litt, så da klarer jeg kanskje å fungere normalt en stund i allefall!

Kvalmen har ikke dukket opp enda i dag, så nå har jeg tatt en høyst nødvendig ryddesjau her! Rart hvor fort huset forfaller når frua i huset er sengeliggende ;)
Håper jeg er like oppegående resten av dagen, sånn at jeg får vasket litt og lagd en god middag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Har hvert ute og shoppet ny mammabokse og bh med naboen :) skal snart ut å hente henning solberg utedressen som jeg har bestilt til guttungen :) så blir det middag og kos hos naboen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Wuuhuu i dag skal jeg knø meg på trening,) gleder meg litt:)

Vært på jobb, så har jeg vasket litt klær og laget middag. Nå skal to stk pøbler hentes i bhg:)

hatt eksamen;) hentet barnet i bhg, å har å spist en skikkelig middag som gubben har fikset:) kjenner d gjør godt m liiiten sofastrekk nå..;) bør igrunn rydde litt her, men får se hva kvelden bringer,)

Her har jeg sovet i formiddag selvom jeg ikke burde det men heller fått på plass tingene her i huset. Så dro jeg å hentet barna og handlet med mannen etter det. Gikk hjem å lagde middag til han og barna og lagde meg selv pom fri og løvbiff. Nå ser barna på vennebyen på film og jeg slapper av :-).

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Endelig hjemme.. har idag jobbet på en annen avdeling for å prøve å forhindre bekkenløsning lengst mulig.. fikk det konstatert i uke 16 sist..

Resten av kvelden skal jeg bare slappe av.

Back
Topp