Hva er deres planer i dag?

Mamalou

Elsker forumet
Jeg burde støvsuge og vaske badet, men er så slapp og øm i kroppen...
Skal til jm litt senere[:)]

skal til jordmora...så skal jeg pakke tinga mine skal reise inn til byen

Har mye jeg skulle ha gjort, mne ender bare opp me og sitte å se på nurket[:D]
Men er bare nøtt til og få vasket noe klær i dag, utrolig hvordan e så lite menneske kan lage så mye klesvask[;)]
hehe men hun er bare så nydelig, og mammas lille engel[:D]

Jeg sitter og venter på en maler som skal komme, og etterpå skal jeg til akupunktur. Håper på å få litt modningsakupunktur.
Ellers skal jeg gjøre minst mulig. Merker at formen er dårlig om dagen. Føler meg stor og tung og de siste dagene har jeg følt at jeg brygger på ett eller annet. Håper lillebror kommer snart! [:)]

Jeg skal prøve ny bil [:)]
Så skal jeg se om jeg får vasket vinduene i huset. Ellers skal jeg kooose meg og slappe av [:D]

Jeg skal egentlig lese matte, har eksamen på mandag.. Meeen, det er så kjedelig!! Så må innom her innimellom for litt pause om ikke annet (selv om jeg føler jeg ikke får gjort noe matte, så sånn sett hadde jeg vel ikke trengt pause[8|]).. Ellers ingen planer, kjedelig nok[8D]

Her skal æ snart en tur tel jordmora ellers så skal æ kunn slappe av idag, må kanskje overtale mannen tel litt støvsuging

Etter ei riktig dårlig natt, er planen min nå å få hengt opp nye gardiner og rydda/vaska her hjemme! Satser på at jeg har ork og energi nok![:)]

Har absolutt ingen planer i dag jeg [8|]
Kleskurven er t.o.m tom.... [8|]

Kunne begynt å sortere klær som skal legges vekk kanskje - men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å få frem eskene.

Idag skal jeg slappe av også skal jeg evt møte en vennine og spise middag
vist vi begge orker hehe

nurket koser seg i magen forsatt så ingen ting er på gang her enda

Har null planer for dagen... Er så sliten og slapp[:'(]
Barna har kort-dag på skolen i dag,så de var jeg å hentet kl 11,så må de kansje ha noe mat snart...
Resten av dagen blir vel sofaen på meg...

kl 10.00 jordmor.. kl 14.30 fysio... kl 18.50 lege

levere og hente sønn i bhg innimellom slaga, ligge på sofaen resten[:)]

i dag skal vi på endringsmøte på huse vora....siste endringer må gjerast no,så vi må bestemme oss[:D]
så skal vi vel berre slappe av...he masse husarbeid ej skulle ha fått gjort men energien strekk ikkje te[:'(]
visst gubben ikkje reise på jobb igjen etter møte skal ej få han te og hjelpe mej me husarbeide[:)]

vil virkeli at det skal ver strøkent her før babyen kjem[:)]
da slepp gubben og stressa og vaske heile leiligheta,berre vaske golva[:D]

Har vært en tur i byen sammen med ei venninne [:)]
Har ganske nettopp kommet hjem, så nå blir det snart en liten lur før jeg skal hive meg rundt å vaske [:)]

Back
Topp