Hva er deres plan i helgen?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Her er begge barna forskjølet,så tror vi blir inne idag..
I morgen skal vi på "modell for en dag" og ungene skal bli med.
Jeg skal bli sminket av makeup artister :) Morro!

Også skal vennninnen min være med..Blir gøy..
Hvordan går det med deres små?

Vi er heldigvis friske og raske!
Mannen er stadig på øvelse og er så vidt hjemme for å sove. I natt tror jeg ikke han får sovet hjemme heller.
Bittelitt sliten og lei av å være alene og uten bil nå. Må reise for å handle litt i dag, har lovet T lørdagsgodt og vi har ikke så mye pålegg igjen og helt tomme for melk. Så da blir det buss!
Skulle gjerne reist en tur til foreldrene mine, men det går ikke så mange busser hjem på lørdagskveld- ettermiddag, så vi får se hva vi gjør.
I morgen har vi foreløpig ingen planer! :D

Vi er på reisefot idag! Har vært i tønsberg hos søstra mi i ei uke, og nå vender vi nesa mot tromsø igjen. Starta med tog nå klokka ti så er vel hjemme ca 17 tenker jeg. Dette er andre gang vi har vært på besøk hos henne med snuppa, så Hermine har blitt en skikkelig reisenymfe allerede ;) nå sovee hun på armen min på toget! Går så fint å reise bare jeg har nok mm på flaske med, for puppen nekter hun å ta på folksomme steder ;) resten av helgen skal vi bare kose oss hjemme og la snuppa roe ned etter ei aktiv uke på farta!

Sent from my ST25i using BV Forum

Det hørtes jo kjempegøy ut:-) Vi tar det rolig i helga. Jentene er hos svigermor og vi slapper av og koser oss hjemme med Emmeth! Har akkurat vært syke og ikke helt på topp ennå!

Vi skal ut å spise sammen i kveld:-)
Morgendagen blir vi nok bare rolig, det er så kaldt at det er ikke noe trillevær.
Meget synd egentlig for det er veldig pent vær, men tørr ikke være ute så lenge av gangen når det er 16 minus ute.

Back
Topp