Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk tips om å ta med dopapir fra hjemme. Sykehus-dopapiret skal visst være alt for røft rett etter en fødsel
Eg har kjøpt noe liggende bukser fra Cubus. Tenkte at de måtte være utrolig deilig å gå i etter fødselenMå bare tipse om de fantastisk deilige buksene jeg kjøpte i går! H&M, i lett viscose, løse deilige bukser i forskjellige farger, til 149,-Har flytta inn i de nå, må dra og kjøpe noen fler
Hvis man er i god form er det jo noen som ønsker besøk på sykehuset/pasienthotellet, og da er det jo litt greit å ha med noen egne klær. Tips er å velge viscose og andre lette/naturlige stoffer, for guds skyld ikke polyester og annet syntetisk. Jeg tror ALDRI jeg har vært så varm og svett og klam som i ukene etter fødsel, så denne gangen blir det kun lette plagg i naturmaterialer!
Liker egentlig ikke "haremsbukser" fordi jeg synes det ser ut som man har på seg bleie eller noe, men disse var faktisk veldig fine påhttp://www.hm.com/no/product/12888?article=12888-D