Hva er deres "mål"

Uerfaren

Betatt av forumet
Har dere liksom "mål" som dere teller ned til? Sånn delmåler. Jeg må skape meg sånne, sånn at jeg føler at jeg lykkes underveis. Nå tenker jeg på svangerskapet.

Mine mål er slik:

Uke 10 : da er det ikke et embryo men foster
Uke 12: dette er jo en selvfølge mtp. første trimester over og fall i spontanabortfaren
Uke 18: Ordinær UL seff ;)

Hva med dere andre?

Har mål dersom jeg komme i uke 12 da er babyen safe på en måte ,kommer til uke rundt 18 da får jeg vite kjønnet :) det er det eneste jeg tenker ;)

Torsdag 2 januar : håper å få se et hjerte som slår på UL..og at alt ser bra ut ellers!! :)

Neste mål blir å få litt mage, og å runde de magiske 12 ukene :)

Jeg har samme mål som deg og disse:
Uke 20- halvveis!
Uke 35- Fødte i uke 34 sist, så hadde vært fint å kommet lenger enn det denne gang :)

UL 27 Desember
UL uke 12
Ferdig med 1. trimester
OUL uke 18-20
Permisjon starter

Først og fremst ser jeg frem til ul den 20.jan. Så blir det uke 12, ordinær ul, uke 20 og så fødsel :)

Teller ned til tidlig ultralyd (som jeg har glemt å bestille, så det må jeg få gjort asap :o )

Hver eneste uke :)

UL 30 desember (håper å se bankende hjerte siden dem ikke så noe sist
Uke 12
OUL uke 18-20
Fødsel
:)

Uke 12 for da skal jeg ta fostervannsprøve, blodprøver osv.
Å til ul både i uke 12 å flere ettervært..
Dette blir et skummelt svangerskap for min del.
Om jeg bare har et friskt barn i magen å det kommer levende ut, så skal jeg ikke klage på noe!

Uke 12 selvfølgelig

uke 15 (mistet i uke 14,5 første gang, så kom prinsessa gang to, og gang tre mistet vi i uke 7)

uke 25 da er det 82% sjanse for at premature barn overlever. jeg har delt livmor og stor sjanse for prematur fødsel.

uke 40 satser jo på å gå helt ut, gjør jeg ikke det, så gjør jeg ikke, men håper :)

Back
Topp