Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg måååå ha melk i huset.... trenger ikke å drikke det, men jeg må vite at det er i hus...... ellers er is ett lite must have
Huff..etter at jeg leste ett innlegg her inne om ei som elsket kald cola med isbiter i for tiden, så bare måtte jeg også HA et glass med cola og isbiter. (Jeg som ellers aldri drikker cola eller bruker ha isbiter) Samme dagen innlegget ble lest fylte jeg opp fryseren med isbiter og bar i vei til matbutikken etter cola. Nå drikker jeg det så å si hver dag Håper at tran drikkingen er med på å balansere det hele!
Er mest bekymra for tennene..men drikker alltid med sugerør
Nam! Nå gleder jeg meg til sommeren Vannmelon er såå godt! Og jordbær også, helst norske da!Vannmelon! Og gjerne jordbær
Ja, hva er det dere bare MÅ HA for tiden?
Jeg har blitt så hekta på Center-sjokolade og må ha minst en om dagen Ellers er også Vepsebol noe jeg har blitt skikkelig glad i!
Ahh! Hvor deilig!! Har det slik jeg å! Liker ikke melk engang jeg da... men bruker det mye i matlaging.. Å samme med is!.. Men det spiser jeg å da! =/jeg måååå ha melk i huset.... trenger ikke å drikke det, men jeg må vite at det er i hus...... ellers er is ett lite must have
Vepsebol er store drops med jordbærsmak og bruspulver inni Skummelt godt!Hva er vepsebol?
Haha, ja søvn er virkelig noe jeg skulle hatt ogsåHar ingen ting spesielt som jeg må ha av mat og drikke. Kan jeg svare søvn? fremdeles stup trøtt kl 19.00
De fleste av tingene dere må ha er jo sunne jo! Urettferdig