Hva er deres "må ha"?

Miniinis

Elsker forumet
Ja, hva er det dere bare MÅ HA for tiden?

Jeg har blitt så hekta på Center-sjokolade og må ha minst en om dagen :p Ellers er også Vepsebol noe jeg har blitt skikkelig glad i!

jeg måååå ha melk i huset.... trenger ikke å drikke det, men jeg må vite at det er i hus...... ellers er is ett lite must have

Huff..etter at jeg leste ett innlegg her inne om ei som elsket kald cola med isbiter i for tiden, så bare måtte jeg også HA et glass med cola og isbiter. (Jeg som ellers aldri drikker cola eller bruker ha isbiter) Samme dagen innlegget ble lest fylte jeg opp fryseren med isbiter og bar i vei til matbutikken etter cola. Nå drikker jeg det så å si hver dag :smiley-ashamed005 Håper at tran drikkingen er med på å balansere det hele!

Er mest bekymra for tennene..men drikker alltid med sugerør

jeg måååå ha melk i huset.... trenger ikke å drikke det, men jeg må vite at det er i hus...... ellers er is ett lite must have

Det er jo ikke det dummeste da. Er ikke så usunt som mye annet i allefall :p

Huff..etter at jeg leste ett innlegg her inne om ei som elsket kald cola med isbiter i for tiden, så bare måtte jeg også HA et glass med cola og isbiter. (Jeg som ellers aldri drikker cola eller bruker ha isbiter) Samme dagen innlegget ble lest fylte jeg opp fryseren med isbiter og bar i vei til matbutikken etter cola. Nå drikker jeg det så å si hver dag :smiley-ashamed005 Håper at tran drikkingen er med på å balansere det hele!

Er mest bekymra for tennene..men drikker alltid med sugerør

Ååh, det er såå godt! Det er heldigvis ikke noe jeg må ha hver dag, men kjenner lysten på det sniker seg på noen ganger ja :p

Jeg må ha noe å drikke når jeg er tørst, spesielt viktig siden jeg har lavt blodtrykk, visstnok. Da er Eple-pæresaft fra Lerum løsningen! Hater å kvelve nedpå vann, brus og andre typer saft, denne er veeeldig god ;) Ikke sånn craving, da.

Ja, hva er det dere bare MÅ HA for tiden?

Jeg har blitt så hekta på Center-sjokolade og må ha minst en om dagen :p Ellers er også Vepsebol noe jeg har blitt skikkelig glad i!

Hva er vepsebol? :-)

Har ingen cravings, men er veldig melketørst noen dager. Ellers kjøpte vi en stor pakke med is på torsdag som er tom nå :p men samboer har heldigvis bidratt der.

Her gikk det mye i frukt de første 3 mnd. Nå har jeg ikke like mye must haves lenger, men det går mye i bær. Er også veldig sugen på snop som er supersurt. Har alltid likt det, men nå kommer "suget" oftere.

Ahh! Hvor deilig!! :) Har det slik jeg å! Liker ikke melk engang jeg da... :P men bruker det mye i matlaging.. Å samme med is!.. Men det spiser jeg å da! =/

De fleste av tingene dere må ha er jo sunne jo! Urettferdig :p

De fleste av tingene dere må ha er jo sunne jo! Urettferdig :p

Har også en liten ting for Vaffler! ( det er ikke sunt ) !! :p Prøver å tenke slik at ok, lager det i morgen, å når den dagen kommer tenker jeg det samme :P hehe.. Mn har det ihvertfall 1gang i uken.. Men tenker på det 10 ganger om dagen :P

I begynnelsen måtte jeg bare ha eplejuice, gikk så over til appelsinjuice en liten periode (som jeg ikke klarer tanken på for øyeblikket), derette Litago jordbærmelk, og nå har jeg kommet til Sprite brus!
Går stort sett i drikke disse "må ha" tingene mine, eneste spiselige har vært honningmelon!!

Melk!! iskald! appelsinjuice, og pepsi med lime/sitron eller vann med sitron i ;)
og lovehearts for halsbrannh....

Back
Topp