hva er deres lengde på lutealfasen?

håper på skatt4

Glad i forumet
Jeg er litt opptatt av lutealfasen da jeg nettopp lærte noe om den selv.Dvs tiden fra el til mens,men man skal ikke regne med selve eldagen og mensdagen,men kun dagene i mellom.
HVor mange dag har dere?

Jeg har forstått det slik at man skal regne med el dagen som 1 dag og så telle frem til tr. Har da 14 dager. Alltid hatt det...

Jeg er overhodet ingen ekspert,men jeg har hørt og lest at man ikke skal regne med verken eldag eller 1dag i mens..

Ja da har jeg lutealfase på 12 dager + da.. Har aldri mindre enn 12 dagers lutealfase. Men de snakker jo ikke om defekt lutealfase før man er nede under 10 dager

Ja,jeg har de siste mnd hatt Lf på 11,12 og sist nå 10 dager så kjenner jeg ble stressa!!!

ca ganske lik vi da:)Hvilken pp er du i?barn fra før?

min er på ca. 13 dager tror jeg. Hvertfall ifølge FF[;)]

Min er stort sett på 12 dager...

Har ikke peiling. Har ikke funnet ut eggløsningsdato ordentlig en gang denne mnd. [&:]
Kjenner jeg stresser mer denne gangen med å bli gravid enn de to andre gangene.

Min er på maks 12 dager.

Før jeg ble gravid med første, var den på 10, så det har endret seg. Var noe ustabil etter fødselen, helt nede i 8-9, men nå stabilisert seg på 11-12 dager [:)]

Min er 10 dager. De sier jo at det skal holde, men jeg har nå mine tvil, siden de sier at egget bruker opptil 9 dager før det fester seg. [:'(]

ORIGINAL: lmk88

Min er på ca 18 dager.. Hvis man regner fra første dag el og til første dag tr..

Regner fra dagen etter eggløsningen, og til dage før mensen kommer. Altså regner man ikke med eggløsningsdagen og ikke første dag av mensen[:)]

ORIGINAL: spire2011

Min er 10 dager. De sier jo at det skal holde, men jeg har nå mine tvil, siden de sier at egget bruker opptil 9 dager før det fester seg. [:'(]

Jeg hadde 10 dager da jeg ble gravid med jenta vår. (og det på første pp)
Så det kan gå [:)]

ORIGINAL: nyckelpigan09

Åh, takk for oppløftende ord :) Forventningene var jo skyhøye første pp, og når det heller ikke gikk på andre forsøk, så blir man jo litt skeptisk, når man vet med 100% sikkerhet at man traff eggløsningen. (el-tester og temping)

ORIGINAL: nyckelpigan09

Åh, takk for oppløftende ord :) Forventningene var jo skyhøye første pp, og når det heller ikke gikk på andre forsøk, så blir man jo litt skeptisk, når man vet med 100% sikkerhet at man traff eggløsningen. (el-tester og temping)

Det sies jo at det er et veldig lite vindu som alt skal klaffe i, selvom man har pos. eltest og alt det der.

(og så kan man vel legge til at vi er i pp9 nå... [:'(])

Det sies vel også at innen 6pper så har minst 50-60% blitt gravide (om jeg husker rett), så jeg pleier å si at det er viktig å smøre seg med tålmodighet, og heller bli overraska om spira sitter fort [:)]

Har brått forandret seg det da? For ifjor så regnet vi fra el dagen og til dagen tr kom [8|]

nyckelpigan09: Ja, sant det :) Litt roligere nå, gjør ingenting om det ikke klaffer før i april nå, vil egentlig ikke ha baby sent på året, da jeg er født sent på året selv, og har alltid syntes at det er helt forferdelig kjipt! [:'(] Men masse lykke til til deg! Det klaffer nok snart [:D]

Ikke meningen å kuppe tråden, beklager!

Back
Topp