Hva er deres HCG nivåer?

Ninus1

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Septemberlykke 2021
Målte for første gang (noensinne) i går og syns dette er veldig spennende!

Jeg var 4+5 i går og hadde verdi på 6100. Skal måle igjen på torsdag og se om det er «normal» stigning før vi forteller til familien i julen :love017

Nå fikk jeg kun hele tall av legen. Fredag 7 desember var de på 4000. I går 17 desember lå HCG-nivået på 20.000 :)

Har ikkje tatt HCG-nivået.
Er det normalt?
Har vært hos legen også men hu sa ikke noe om og måle o_O

Målte for første gang (noensinne) i går og syns dette er veldig spennende!

Jeg var 4+5 i går og hadde verdi på 6100. Skal måle igjen på torsdag og se om det er «normal» stigning før vi forteller til familien i julen :love017

Hvordan måler du det?

Er det normalt?
Tror ikke det er vanlig så lenge alt virker normalt og man ikke har mistet før. Min lege gjorde det heller ikke :) Hun sa at hjemmetestene er like sikre.

Er det normalt?

Nei,vet ikke om det er vanlig! Jeg ba om det i går når jeg var hos legen bare for å se at det var en verdi der!! Og jeg skal ta en til om noen dager bare for å se at det faktisk stiger :)

Hvor mange uker var du da?:)
Vel, altså.. Synes det er veldig vanskelig å si. 7 desember så fikk jeg beskjed om at verdiene samsvarte med 5-6 uker, men dette var usikkert. Så tok jeg HCG i går og fikk svar i dag om at de hadde økt til 20.000 samtidig som TUL gav en indikasjon på at fosteret var 6+4. Så veldig spent på hva dem eventuelt finnet ut av neste ultralyd.

Jeg har rett og slett ingenting annet å forholde meg til enn det TUL-en gav indikasjon på.

Målte på fredag, skulle fått svar i går men har ikke fått noe telefon enda, får ringe i morgen å purre..

Tog aldri måling med førstemann og ikke tenkt å måle nå heller.

Tror ikke legen her måler heller om det ikke er en spesiell grunn

Det ble målt hcg hos meg ved første kontroll hos legen sist jeg var gravid. Var ikke noe unormalt som gjorde at det ble gjort, virket bare som at det var rutine der. Sikkert litt ulik praksis rundt det :)

Back
Topp