Hva er deres "guilty pleasure" i hverdagen?

Blitt forskjellig. Varierer hva Eg vil ha xD vært mye sjokolade

Er Paradise Hotel en guilty pleasure? Haha

Vil jeg påstå, hadde vært det for meg i alle fall [emoji28]

Tenker guilty pleasure et litt hva enn man liker som man helt ikke vil innrømme fordi det er harry eller litt flaut. Som da jeg hadde veldig svart stil men hadde smurfene fra barndommen på hjernen fordi jeg hadde funnet sangene på nett. :p

Men jeg har lært meg til at jeg egentlig bare sier det, folk må jo få like hva de vil, og jeg bryr meg ikke akkurat om hva folk mener om meg og hva jeg liker. :p likevel snakker jeg ikke så voldsomt om pokemon go til venninna mi som antakeligvis syns det er sykt barnslig [emoji23] hender enda jeg spiller pokemon på gameboyen min og ser på tegnefilmene sammen med 8-åringen. Hun er skjegget mitt, liksom

Vil jeg påstå, hadde vært det for meg i alle fall [emoji28]

Tenker guilty pleasure et litt hva enn man liker som man helt ikke vil innrømme fordi det er harry eller litt flaut. Som da jeg hadde veldig svart stil men hadde smurfene fra barndommen på hjernen fordi jeg hadde funnet sangene på nett. [emoji14]

Men jeg har lært meg til at jeg egentlig bare sier det, folk må jo få like hva de vil, og jeg bryr meg ikke akkurat om hva folk mener om meg og hva jeg liker. [emoji14] likevel snakker jeg ikke så voldsomt om pokemon go til venninna mi som antakeligvis syns det er sykt barnslig [emoji23] hender enda jeg spiller pokemon på gameboyen min og ser på tegnefilmene sammen med 8-åringen. Hun er skjegget mitt, liksom
Haha :D jeg har alle pokemon-spilla [emoji14] gleder meg til mini blir stor nok til å kunne introduseres til den verdenen :D

Haha :D jeg har alle pokemon-spilla [emoji14] gleder meg til mini blir stor nok til å kunne introduseres til den verdenen :D

Hehe, er da det blir gøy! Koser meg også veldig med å lese harry potter til storesøster, jeg var helt fanatisk på det i oppveksten[emoji7]

Hehe, er da det blir gøy! Koser meg også veldig med å lese harry potter til storesøster, jeg var helt fanatisk på det i oppveksten[emoji7]
Samme her :D gleder meg til hun vil ha glede av Harry Potter og slik :) håper hun blir like nerdete som meg og pappaen [emoji14] da ser jeg mange spillkvemder i fremtiden [emoji14] har en hel bokhylle bare med brettspill

Mmmm, yogurtnøtter!! <3

Her går det skremmende mye gullbrød :oops: *gæmliss*
Yoghurtnøtter e helt himmelsk, knaska på det under hele graviditeten også [emoji14] Gullbrød trur æ faktisk æ aldri ha smakt [emoji50] E det med marsipan?

Yoghurtnøtter e helt himmelsk, knaska på det under hele graviditeten også [emoji14] Gullbrød trur æ faktisk æ aldri ha smakt [emoji50] E det med marsipan?

Ja, er det :)

Minien min har strengt tatt allerede hlrt Harry Potter. For jeg lå å hørte igjennom hele serien når jeg var gravid

Back
Topp