Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er Paradise Hotel en guilty pleasure? Haha
HahaVil jeg påstå, hadde vært det for meg i alle fall [emoji28]
Tenker guilty pleasure et litt hva enn man liker som man helt ikke vil innrømme fordi det er harry eller litt flaut. Som da jeg hadde veldig svart stil men hadde smurfene fra barndommen på hjernen fordi jeg hadde funnet sangene på nett. [emoji14]
Men jeg har lært meg til at jeg egentlig bare sier det, folk må jo få like hva de vil, og jeg bryr meg ikke akkurat om hva folk mener om meg og hva jeg liker. [emoji14] likevel snakker jeg ikke så voldsomt om pokemon go til venninna mi som antakeligvis syns det er sykt barnslig [emoji23] hender enda jeg spiller pokemon på gameboyen min og ser på tegnefilmene sammen med 8-åringen. Hun er skjegget mitt, liksom
Hahajeg har alle pokemon-spilla [emoji14] gleder meg til mini blir stor nok til å kunne introduseres til den verdenen
![]()
Ser jeg på også [emoji14] Tragisk bra [emoji14]Teen Mom haha.. Er så sykt fasinerende.
Samme herHehe, er da det blir gøy! Koser meg også veldig med å lese harry potter til storesøster, jeg var helt fanatisk på det i oppveksten[emoji7]
Mmmm, yogurtnøtter!! <3Her går det mye i yoghurtnøtter og nachochips som hverdagsknask [emoji50]
Har sett de samme episodene alt for mange ganger nå hahaSer jeg på også [emoji14] Tragisk bra [emoji14]
Yoghurtnøtter e helt himmelsk, knaska på det under hele graviditeten også [emoji14] Gullbrød trur æ faktisk æ aldri ha smakt [emoji50] E det med marsipan?Mmmm, yogurtnøtter!! <3
Her går det skremmende mye gullbrød*gæmliss*
Yoghurtnøtter e helt himmelsk, knaska på det under hele graviditeten også [emoji14] Gullbrød trur æ faktisk æ aldri ha smakt [emoji50] E det med marsipan?
Minien min har strengt tatt allerede hlrt Harry Potter. For jeg lå å hørte igjennom hele serien når jeg var gravidHehe, er da det blir gøy! Koser meg også veldig med å lese harry potter til storesøster, jeg var helt fanatisk på det i oppveksten[emoji7]
Da e vel det grunnen til at æ ikke har smakt det [emoji14]Ja, er det![]()