Hva er deres favorittplagg om dagen ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere begynt med mammatøy allerede, eller passer deres vanlige klær enda ?

Favoritten er mammatightsene fra HM. Superbehagelig :)

Mammabukse fra hm :D

Favoritten er joggebukse! :P
Men bruker for det meste mamma- jeans med lang topp og blazer over. Fikk pakke fra Asos denne uken med en vid, sort gravidkjole. Den tror jeg kan bli ny favoritt :D

Mamma bukse fra h&m

Jobber i barnehage, så der blir det mest joggeklær. De vanlige klærne mine passer IKKE i livet lenger!!! Skal jeg ut på noe på kveldstid på blir det mammajeans fra HM.

Jeg kjøpte en Kari traad joggebukse her en dag, den bor jeg i. Ellers går det mye i gravidbukse fra hm. Jeg synes det er vanskelig å kle seg pent for tiden, magen vises, men ser ikke gravid ut, så alt blir liksom feil. Går mye i lange singletter og en cardigan oventil.

Stort sett gått i kjole siden uke 12, jeg. Kjole og tights eller strømpebukse (gleeeder meg til sommeren!)

Joggebukse synes jeg er skikkelig ubehagelig når jeg har utovermage. Har to gravidbukser også, men dem føler jeg meg bare feit i foreløbig.

har ikke sjangs til å få på meg buksene mine! :P mammabukser fra hm :)

Trives kjempegodt i mine mammabukser fra hm og bruker mye av de lange singlettene fra Cubus :-)

Her bor jeg i mamma bukser, tights og joggebukser:-) får på meg ett par av de vanligste buksene mine, men liker ikke å gå i de:-)

På jobb går jg i hm-mammabukser (en jeans, en korall og en blå) med noe over.. Når jg kommer hjem er d joggings eller bare strømpebukser (og rett under pleddet ;) )

mammabukser fra hm og motherhood, tights og kjoler! Får på meg de fleste av buksene mine også, men det er jo ikke noe behagelig å gå i!

Joggebukse. Har bodd i den siden jeg ble gravid. Mest behagelig på alle mulige måter. Ikke veldig snaxy akuratt.

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Back
Topp