Hva er deres favoritt kinamat?

Lisemor_

Forumet er livet
Vi skal unne oss kinamat ikveld [:)][:)] siden det antagelig blir leeenge til neste gang pga ammingen. Og da snakker jeg for meg selv pga tidligere erfaringer. [:)] Mange kan sikkert spise uten nooooe problem. [:)][:)] Heldiggriser!!! [:@][:@][:D]

Hva liker dere best?? [:)]

Hvorfor kan du ikke spise kinamat når du ammer? [8|]

Her trooooner pekingsuppe og kombinasjonstallerken (fritert kylling, fritert svin og fritert kongereker med søtsursaus)..

Men elsker maaaaasse annet også, da [:)]
Mmm..

Kanskje det blir kinamat snart.. Hmmmf..[:D]

I går spiste jeg biff chop suey og stekte nudler med biff.[:)] Vanligvis liker jeg kylling chop suey best, men måtte bare ha biffkjøtt nå.

Hvorfor i alle dager vil du ikke spise kinamat når du ammer? De ammer babyene i kina også.[;)]

All kina mat med skalldyr og fisk er herlig[:D]

jeg spiser kinamat for det om jeg ammer..

min er : frityrstekt kylling med peppersaus :)

kylling chop suey[:D] mmmmmmmm!!

Vårruller
Innbakt kylling,svin eller and med sursøt saus.
Skal man helst ikke spise slikt når man ammer? Noen som har noen oversikt over slik mat man skal unngå når man ammer?

ORIGINAL: renate m

Og kylling i cashewnøtter[:D]

ORIGINAL: Sukkertopp

I går spiste jeg biff chop suey og stekte nudler med biff.[:)] Vanligvis liker jeg kylling chop suey best, men måtte bare ha biffkjøtt nå.

Hvorfor i alle dager vil du ikke spise kinamat når du ammer? De ammer babyene i kina også.[;)]

Klart jeg VIL!!! Men begge guttene mine har hatt noen følsomme babymager. De har ikke taklet at jeg spiser sjokolade uten å få mageknip engang [:o][:o] I kinamat er det jo masse løk, kål osv.. Så jeg gidder ikke ta sjansen på noen våkennetter. Ikke vil jeg utsette det for de heller. Noen kan jo spise hva de vil når de ammer. Men så heldig er ikke jeg [&o]

Morsomt at jeg leste denne tråden nå.. For jeg sitter akkurat å venter på at sambo skal komme hjem med kinamat! :D

Idag skal jeg ha "house spescial", det er biff, kylling, scampi og masse grønnsaker i etn supergod sterk soyasaus! MMMMM! og vårrull til forrett!
[:)]

[:D] Mmmmm vi har også spist kina mat i dag... Peking suppe og innbakt scampi i sursøt på samboeren og vårrull og innbakt svin i chilli til meg :) Det var fantastisk deilig!!

ORIGINAL: anahen

Det er nam, men er det noen andre steder å kjøpe det enn på kina grillen? Veldig dumt kina dama ble syk så de måtte selge restauranten! Husker ikke hva hun heter,selv om jeg snakka med dem i forrige uke[:@]

ORIGINAL: marihøna30

Det er nam, men er det noen andre steder å kjøpe det enn på kina grillen? Veldig dumt kina dama ble syk så de måtte selge restauranten! Husker ikke hva hun heter,selv om jeg snakka med dem i forrige uke[:@]

på Hot`n spicy, den beste kinamaten[:D]

Nå fikk jeg veldig lyst på kina eller thai mat, men kan vel ikke akkurat pakken en nybada baby inn i kald bil fordi mor har lyst på mat...

Back
Topp