Hva er deres erfaring?

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Hvor tidlig merka dere symptomer?

Sist jeg var gravid, altså før jeg mistet i uke 7 merka jeg ikke noe før jeg var 5-6 uker, men hvor tidlig/seint merka dere at dere var gravide?
 
Har ikke vært gravid før, men venter fortsatt på å merke noe særlig egentlig. Ingen mens, også kjenner jeg at det skjer et eller annet i magen, kjennes nesten som pittelitt stølhet. Det er alt.
 
Nå som bekkenlåsningen har gitt seg kjenner ikke jeg heller noe særlig til det. Litt ømme pupper og det er vel det. Sover litt dårlig men det kan jo være så mye
 
Har vel alltid skjønt det før jeg har testa. Som har vært før 4 uker.
 
Ømme pupper, kvalm, menssmerter i magen, trøtt, og denne gangen fra 3+4. Det er helt sprøtt! Sist merket jeg det bare litt, var ikke kvalm før nærmere uke 6. Da spydde jeg riktig nok hele svangerskapet...så utrolig spent nå som jeg ble dårlig så tidlig
 
Merka d vel en uke etter el. Da fikk jeg super ømme pupper. Så gradvis kom murringer og strekking, syyykt trøtt og bekkenvondt.. :p så går fint an å kjenne symptomer tidlig.. MEN også helt normalt å ikker merke noe som helst... Hadde ingen tegn med nr 1.
 
første gangen noen dager før forventet mens. gnaging i magen og ømme pupper.
andre gangen merka jeg det 2dager etter unnfangelsen.. ekstremt ømme pupper..
denne gangen fikk jeg gnaging i magen etter noen dager og ømme pupper 1uke før forvente mens. men var ikke så sterke symptomer som med 2.sv.skap.. :)
 
ImageUploadedByBV Forum1389136832.080186.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1389136858.912967.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1389136873.745852.jpg
 
What the.. Jeg var jo inne på gravidhumor jo... o_O
 
Går det an å slette de bildene? Evt flytte de til gravidhumor tråden? :D herregud... Hahaha
 
Går det an å slette de bildene? Evt flytte de til gravidhumor tråden? :D herregud... Hahaha

Hehe. Tror du kan trykke på din egen kommentar med bilde - more - edit og så slette det som står der inkl attachment? Da vil jeg tro det blir tomme kommentarfelt? Men har ikke prøvd selv...
 
Litt ømme bryst! Uggen, men ikkje heile tiden! Bekkenplager
 
Jeg merket det i uke 3+6.
Veldig mensmurring og litt spotting.
Trodde det selvfølgelig var mensen, men det var det ikke:p
Har vært veldig uggen i det siste, og fått stooore pupper:p
 
Jeg er 4 + 3 og har egentlig merket at jeg har vært uvel og at det skjer noe i kroppen, helt siden 3 + 4 eller noe:p Jeg er kvalm og sulten om hverandre, når jeg tror jeg er sulten og spiser noe - så blir jeg kvalm... Skal ikke være lett dette her ;) I tillegg er jeg noe trøtt og veldig tørst, selv om jeg drikker ufattelig mye vann (som igjen resulterer til hyppige dobesøk, haha). Har også veeeldig oppblåst mage, skulle tro jeg var lenger på vei enn det jeg er. Kjenner det er en utfordring mtp klær og de rundt meg, spesielt på jobben :p

Jaja, får vel bare nyte forandringene i kroppen - det er jo et mirakel :love7
 
Skjønte det nesten med en gang.. men trodde det ikke før jeg hadde tatt tre tester.. Hadde prøvd så lenge at jeg nesten hadde gitt opp håpet på å få en til. Men når symptoma kom for fullt i romjula var det ingen tvil. Kvalmen kom med en gang denne gangen.
 
Back
Topp