Hva er deres erfaring med ulike tester?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg har fått svaaak strek på billigtest fra 9 dpo på morran...
Idag på morran var den ennå litt sterkere enn de andre dagene... men når jeg tar en billigtest utover kan jeg såvidt skimte en svaaaaak strek.
Fikk positiv på clearblue digital ukesindikator idag på morgen.

Og fikk også positiv + tegn på clearblue på ettermiddagen idag. Men ingen av dagene når jeg har tatt billigtest på ettermiddagen/kvelden slår den særlig ut... :confused: kan det være noe galt da?

Alle andre tester sier jo at jeg er gravid...
 
FImageUploadedByBV Forum1389034409.028525.jpg Fikk denne midt på dagen idag. Men ikke særlig utslag på billigtesten midt på dagen
 
Kommer litt tydelig strek på billigtestene midt på dagen også, men kommer etter nærmere 10 min og ikke 5 min.
 
Får svake, men positive billigtester, mens clearblue+ har et tydelig pluss :)
Her er den tydeligste bt jeg har fått (ca 4+3)
Har også prøvd å bruke 2 bt på samme urin, der resultatet er veldig forskjellig.
ImageUploadedByBV Forum1389036356.444591.jpg
 
Får svake, men positive billigtester, mens clearblue+ har et tydelig pluss :)
Her er den tydeligste bt jeg har fått (ca 4+3)
Har også prøvd å bruke 2 bt på samme urin, der resultatet er veldig forskjellig.
Vis vedlegget 45873

det er godt å høre... jeg tror at når alt kommer til alt er clearblue tryggest. men kan det ha noe med at hcg nivået er sterkest om morran så tidlig? at det er derfor mine billigtester blir svakere på dagtid?
 
Ja det er fordi det er mye mer hcg konsentrert i urinen din på morgenen enn på dagen og kvelden :) hold deg fra å gå på do i 7-8 timer så skal du se at du får sterkere tester på kvelden også ;)

Drikker du veldig mye i løpet av dagen vil dette også "vanne" ut urinen slik at du kan få dårlig utslag :) er derfor det står at du skal ta testene på morgenen.

Men uansett, strek er strek så gravid er du jo uansett :D
 
Den så veldig positiv ut. Jeg tok tre tester før jeg var helt sikker. Ta en i morgentidlig du, da får du best resultat!
 
Det der er no ikke svake tester ;) Mine var jo omtrent usynlige hvis det der er svak!!!! :p Gratulerer med positive tester frøken :)
 
Back
Topp