Fikk baby i juli. Det var fælt å være høygravid i den verste hetebølgen, men det var verdt det likevel
så kunne gjerne hatt sommerbarn igjen jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi løst det med basseng og vannsklie på plenaJeg har jo flere barn som ønsker å bade på solfylte dager i ferien sin. Vet ikke helt hvordan jeg skal få organisert det med en nyfødt som ikke bør være så mye ute i alt for varmt vær. Jeg må jo være med å bade med de eldre ungene. Blir jo mye lettere med mage istede. Da er det ingen å ta hensyn til og jeg kan rette fokuset mitt på de eldre barna mine som har ferie og ønsker at det skal bades mye
Det kommer selvsagt ann på temperaturene... Min unge lå mye i bleie på dagen og de varmeste nettene. Noen ganger i kortarmet body og shorts, noen ganger i langarmet body og tynn sparkebukse. Hadde ingen tykke bukser i str 50, det trengtes ikke. Min er født i starten av juli.Hva trenger man av klær når man har sommerbarn da? Er vel ikke mye bukser/langarmet bodyer som trengs når man får midt på sommeren?
Jeg har jo flere barn som ønsker å bade på solfylte dager i ferien sin. Vet ikke helt hvordan jeg skal få organisert det med en nyfødt som ikke bør være så mye ute i alt for varmt vær. Jeg må jo være med å bade med de eldre ungene. Blir jo mye lettere med mage istede. Da er det ingen å ta hensyn til og jeg kan rette fokuset mitt på de eldre barna mine som har ferie og ønsker at det skal bades mye