Hva er deres/barnas favoritt frukt ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hva er deres, og barnas favorittfrukt ?
Og spiser dere mye frukt ?

Vi er alt for dårlige til og finne frem frukt her hjemme. Hadde nok hatt litt mer fokus på det om de ikke hadde hatt ett-to fruktmåltider i barnehagen hver dag.

Jentungen elsker frukt, bær og grønnsaker. Har egentlig ingen favoritter, men mange. Banan, eple, nektarin, druer, jordbær, blåbær, småtomater, agurk, sukkererter ++

Jeg er veldig glad i meloner av alle slag, kiwi, druer, jordbær og bjørnebær.

Sønnen min spiser helst eple og banan. Datteren min spiser alt av frukt og bær, samt mye grønnsaker :)

Sendt fra mobilen min ♥

Min: Grønne epler<3
Mannen : Plommer og nektariner.
Guttungen: Banan.
:D:D

Eldste: eple og banan
Yngste: fersken og mango
Jeg: appelsin og jordbær

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Gule epler og banan er det det går mest i her. Sofie er også veldig glad i druer, det syns jeg er mer herk siden de blir så raskt ødelagt. Så har hun plutselig fått sansen for gulrøtter, så vi spiser det også som snacks en del.

Guttungen elsker banan,eple og druer men spiser stort sett det meste :)

Ja, her spiser vi mye frukt. Jeg og snuppa da, samboeren er vel ikke fult så begeistret - hans tap! :P
Det går litt i perioder hva som er favoritten, men banan går igjen. Ellers spiser vi mye blåbær, bringebær, jordbær, epler, pærer (de som selges nå om sommeren er jo så gode!), druer, moreller, nektariner og meloner av ymse slag.
Hun har endelig(!) fått gjennom tenner oppe, så nå er hun mer begeistret for harde frukter som epler og pære - det var jo helt håpløst før og endte bare i frustrasjon.

Hun er dessverre ikke så glad i grønnsaker da. Får jo helt panikk når hun ser gulrøtter :P

Minste elsker frukt og grønnsaker. Vannmelon, epler og blåbær står høyt på lista :) Gulrøtter og brokkoli.
Mellomste veldig glad i frukt hun også, og grønnsaker. Vannmelon er favoritten, etter det kommer appelsin, klemetin, epler, gulrøtter, brokkoli og litt poteter :)
Eldste, han er sær, han liker kun epler :) :P

Frøkna elsker alt av frukt, bær og grønnsaker bortsett fra: sopp, løk, kål og tomater. Hun spiser heller frukt og grønnsaker enn annen mat.

Jeg elsker alt av frukt, bær og grønnsaker bortsett fra molter men tåler egentlig ikke løk og sitrus...

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Vi spiser mye frukt, og vannmelon er favoritt:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi spiser mye frukt, grønt og bær, ja. Mine favoritter må være røde epler (spesielt Pink Lady), jordbær, banan og søte appelsiner. Gutten liker det meste, men spesielt melon, druer og blåbær går ned på høykant. Grønnsaker som paprika, gulrot og erter er også noe han langer innpå av.

Banan er en favoritt året rundt. Ellers på sommeren går det også mye i jordbær, melon og nektarin -da spesielt nektarin :)

Eple, vannmelon og nektarin er det beste hun spiser av frukt :) Vi har alltid frukt i hus og spiser det hver dag :) :) :)

Vi spiser masse frukt alle mann. Selv foretrekker jeg bær, mango og syrlige frukter. Barna elsker alt!

Jentungen liker best pære og banan. Jeg liker eple, banan og nektariner. Spiser frukt nesten hver dag. Jentungen spiser hver dag.

Her spises det masse frukt, favoritten hans akkurat nå er mango og kiwi eller gango og kioi som han sier ;D

Back
Topp